ponedjeljak, 14.12.2015.

Uvjetovano srce

140.

PETI NAC KORAK
Uvjetujte novi obrazac sve dok ne postane
stalan.

Promatrajući stručnjaka za ugađanje koji je radio
na našem novom koncertnom glasoviru, stekao sam
istinsku spoznaju o uvjetovanju. Kad sam ga zatražio
račun, rekao je da će nam naplatiti kad sljedeći put
dođe. "Hoćete reći da niste završili?" upitao sam.
Strpljivo mi je objasnio da su žice klavira čvrste i da
ih je potrebno dosljedno namještati da bi ostale
savršeno napete.
Upravo to moramo učiniti pri ostvarenju trajne
promjene. Svoj živčani sustav moramo uvjetovati za
dosljedno ostvarivanje uspjeha, a ne samo za jedan
uspjeh. Naposljetku , nakon jednog sata gimnastike
ne biste cijelom svijetu objavili: "Sada sam zdrav za
cijeli život!"

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Lastavica)



19:15 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --