ponedjeljak, 09.11.2015.

Srce za pojest

115.

Ustanovite svoj svakodnevni obred uspješnosti.
Svakog jutra domislite barem dva ili tri odgovora na
svako od sljedećih pitanja i uživajte u pozitivnim
emocijama koje u vama pobuđuju.
Ukoliko nailazite
na poteškoće s nekim pitanjem, jednostavno dodajte
"mogao bih". Ako, primjerice, ne možete odgovoriti
na pitanje "Što me ovog trenutka u mojem životu
najviše čine sretnim?", zapitajte se "Što bi me u ovom
trenutku mojega života moglo činiti sretnim kad bih
to želio?"
KLJUČNA JUTARNJA PITANJA
1) Zbog čega sam u ovom trenutku života
sretan? Što me u tome čini sretnim? Kako se zbog
toga osjećam?
2) Zbog čega sam u ovom trenutku života
uzbuđen? Što me u tome uzbuđuje? Kako se zbog
toga osjećam?

Anthony Robbins "Divovski koraci"






19:15 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --