petak, 06.11.2015.

Isušeno srce

114.

Pitanja stvaraju odgovore tamo gdje ih naizgled
nema.
Na početku moje karijere jedan od mojih
suradnika pronevjerio je veliki iznos novca. Umjesto
da objavim bankrot (kao što su mi neprestano
savjetovali), upitao sam se: "Kako mogu
promijeniti ovu situaciju?
Kako mogu postići da
moja kompanija bude još utjecajnija nego prije?
Kako mogu pomoći ljudima čak i dok spavam?" Ta
su mi pitanja omogućila otvaranje podružnice te
snimanje vrlo uspješnog televizijskog programa od
kojeg su milijuni ljudi imali koristi.
Odustajete li ukoliko iz prvog pokušaja ne
dobijete odgovore koje priželjkujete? Ili nastavljate
postavljati pitanja na koliko je god načina potrebno
da biste dobili odgovore koji su vam potrebni?

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Mela)


19:15 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --