subota, 25.07.2015.

Srce sa tri noge

(srce uočila Mela)

Dođem doma s posla umoran k'o pas. Sunce mi spalilo ono malo preostalih živih stanica u procesoru. Svi hladnjaci mi rade debelo u crvenom i samo čekam kad' će mi se pojaviti system error na zaslonu. Usporen do krajnosti uspjevam sastaviti i objaviti post. Sa mehanikom pred otkazivanjek, uspjevam dovući guzicu do kreveta i položiti se preko njega. System shutdown!


Hik!


Hikhik!


Hikhikhik!


Hikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhik.......


....šta sad? Sistem se restartao, sam od sebe. Kao da netko pokušava daljinski upravljati sa sistemom. Zbog još uvijek visoke temperature, odlazim do frižidera kako bi dodao malo rashladne tekućine u hladnjak. Na trenutak kao da sam se stabilizirao, ali onda, evo ga opet. Sad sam već pomalo zabrinut da nisam pokupio kakav virus na mreži. Pregledavam u postavkama dali su svi firewallovi podignuti, da se nije šta pošeremetilo usljed visokih temperatura u procesoru. Ne uspjevam pronaći nikakvu grešku. A onda uz cvrkut ptičice dolazi odgovor sa drugog kraja svijeta. U Puli je organiziran babinjak, na kojem je među ostalim, unutrašnjo i vanjsko političkim temama, bilo govora i o slučajnim srcima što je nedvojbeno uzrokovalo reakciju u sistemu.
Odobrim update i download podataka, kad tamo imam šta za vidjeti. Nekakav uvrnutu voodoo obred okupljenih predsjednica lokalne samouprave, stvorio je jake elektromagnetske silnice koje su dovele do nekontrolirane štucavice. Nakon određenog broja vremena ipak se sve uspjelo stabilizirati. Feedback govori o krasnom i idejama plodonosnom susretu, sa tendencijom ponavljanja.
A šta da kažem? Nadam se da ću drugi puta biti više odmoran.
Moram si podhitno instalirati NNNI aplikaciju.

Stand by!



19:15 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --