četvrtak, 02.04.2015.

Srce nad drvetom

(srce uočila Zvonka)

Ja: cool
Ona2.a: Ovaj lik bulji u mene.nono
Ona1.a: Koji lik?eek
Ona2.a: Vidi ga samo kako se smješka.yes
Ona1.a: Dobro, o čemu ti pričaš?lud
Ja: Vadim mobitel.cool
Ona2.a: Mislim da me pokušava uslikati.mah
Ona1.a: Kakav bezobrazluk! Kakva besramnost! Kakav voajerizam!namcor
Ona2.a: Neee, mislim da je baš simpa.wink
Ona1.a: Jesi ti normalna?! U jednom filmu su tak slikali žensku, pa su je poslje oteli.mad
Ja: Klik.cool
Ona2.a: Ajde da i mene netko otme!cerek
Ona1.a: I onda se ona zaljubila u otmičara. Tipičan Stockholmski sindrom.zaliven
Ona2.a: Uuuu, nisam nikada bila u Stockholmu.dead
Ona1.a: Oprostite, ali ne biste smjeli ovako fotografirati ljude bez njihova odobrenja.
Ja: Ispričavam se ako sam stvorio takav dojam, ali bio sam fotografirao ovaj srcoliki oblik između grana, za svoju kolekciju.cool
Ona2.a: Molim! Jeli on to upravo moje grudi nazvao granama?blabla
Ona1.a: Ne draga, rekao je samo da ovdje ne staje vlak za Stockholmrofl


19:15 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --