četvrtak, 16.10.2014.

Pozdrav!

Prije koju godinu fotkao sam prvo slučajno srce i od tada ih povremeno vidim svuda i u svemu. Do sada sam već sakupio solidnu kolekciju i tako je došlo vrijeme da sve te fotke podijelim sa svijetom. Među fotkama koje planiram objaviti nalaze se i neke koje sam dobio od prijatelja i poznanika koje sam zarazio sa bolesti primjećivanja srdaca. Srce, kao simbol ljubavi i obitavališta duše, nečeg dobrog i pozitivnog, motiv je koji se prikazuje na nebrojeno načina, na ovoj stranici će dobiti još pokoji oblik viđen iz moje perspektive. Stvarno je prelagano primjetiti nešto ružno ili negativno u svakodnevici pa sam ovim fotkama naumio samo dodati malo težine na ovu drugu stranu. Nadam se da će u ovoj kolekciji svatko pronaći neko, sebi interesantno srčeko, a možda i poticaj da obrati koji puta pažnju na nešto naizgled nevažno, a ipak ispunjeno svojevrsnom ljepotom i smislom.
Želim dobrodošlicu svim posjetiteljima bloga, i pozivam sve da ostave svoje komentare i mišljenja.
Svako dobro!


20:02 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --