Don't worry...be happy... :)

13.12.2007., četvrtak

stari zanati

Prijepis originalnog računa jednog majstora, koji se čuva u Etnološkom muzeju u Zagrebu


R A Č U N

kaj ga je za posel zbavlen vu crikvi svetoga Mihajla vu Božulovečkoj fari složil meštar Herman Kralec leta gospodnjega ajntauzendosemstošezdesetdrugega.

1. Svetomu Mihajlu perje opravil ............................................................................... 8

2. Njegovoj kaci rep naštukal i pokle ga zalakeral ......................................................... 10

3. Desnem habaru berke podkurtal i pupak popravil ...................................................... 11

4. Jezušu krv promenil ............................................................................................... 15

5. Postament sprefarbal .............................................................................................. 9

6. Črlene morje od ptičjeg dreka osnažil ....................................................................... 25

7. Faraonu korpu na glavi sprefarbal i nove špice na gaće del........................................... 30

8. Sudnji dan sprefriškal, nebesa spreširil, napravil par zvezdah i mišje dreke osnažil ......... 42

9. Svetoj Magdaleni kolena sprefarbal i novu pantliku metnul ............................................ 73

10. Svetoj Ceciliji levu sisu ajnštosal ............................................................................... 16

11. Svetomu Jozefu stražnje odelenje zacementerjal ........................................................ 13

12. Pet devis spreda i straga osnažil i red postavil ............................................................. 90

13. Svetomu Andrašu hlače i plašč podkurtal za jedan pedalj ............................................. 72

14. Mariji na tronošku kiklu skefal i škornje popravil ........................................................... 85

____________________________________


Se skup: ............................................................................................. 6 forinti 25 krajcerov


S glubokim poklonjenjem


Herman Kralec

heheheh, kaj nije dobar!!!!


Jučer sam bila kod naše knjigovotkinje (od firme) i dekla je kak' ja, vrlo simpatična i odmah smo se našle....i tak ja jučer odem odnjeti račune i pita me ona da kaj sam tak vesela....
-he, danas ujutro mi je muž rekao da odem u dućan i da si nekaj izaberem za Božić i Novu godinu, a ja sam mu onda rekla kaj želim.

- I kaj si to tak želiš?

- Ljepo sam ga zamolila da odemo do baumaxa da kupimo novu WC dasku, kilu farbe terakote da si ofarbam kuhinju, i da u kiki pogledam na navlake za stolce (bilo ih je za cca 100 kn) jer su ovi tak grdi i grozni da ih ne mogu gledati (kupljeni prilikom preseljenja za najsitnije pare kako bi imali na čemu sjediti)...eto, to si ja želim za poklon, drugo me ne interesira...

- hihihihi, ti si fakat luda, ali vjerojatno smo od rijetkih žena koje će poželjeti takve stvari....umjesto da odeš u neku dobru parfumeriju ili dućan s oblekom, ili dobre cipele.....

- da, da, nismo normalne, ali kada mene veseli da si sada prije blagdana sve sredim, i da si nekaj promjenim, onda mi je sve nekak ljepše....


i tako moj mužek i ja odemo poslije posla i dođemo u kiku, i naravno nema tih jeftinih navlaka, a ove skuplje su oko 220 kn, i tak ja njega nazovem (jer me on naravno čeka u kafiću, a kada dođem na blagajnu onda je onaj jocker zovi) i veli on meni: ajde ti pogledaj koliko koštaju novi stolci, ovo izgleda puno....
i da skratim priču, kupili smo si 4 nova kožna stolca za 350 kn (naravno po stolcu), kupila sam si farbu, kupili WC dasku (koja je savršeno sjela), i novi otirač, i metalnu šipku (karnišu) za kuhinju.....ja sam htjela jednu običnu za 80 kn, ali kaže dragi dali hoću ove s otkačenim nastavcima, i tak mi zememo jednu štangu s pletenim bambusom na krajevima, i tek na blagajni skužimo da ta hebena šipka košta 300 kn. Bez puno dogovaranja odlučimo stornirati tu šipku i uzeti onu jeftinu, ali ne, već je kraj radnog vremena i ne mogu stornirati račun, nego da dođemo sutra. Malo morgen da ćemo doći drugi dan kada se hebate voziš do tih centara po sat i pol, gužve, moj dragi bi spalio, a ja nažalost ne vozim, pa tako da imamo skupu karnišu. Kaže moj dragec: Što je tu je, popušili smo i nastojati ćemo to brzo zaboraviti!!!!!

eto, toliko ukratko, ostalo sve po starom.....no, ja sam znatno bolje jer ću si ofarbati kuhinju i sve srediti ovaj vikend, tako da sam sljedeći slobodna za pečenje kolača....

nadam se da će mi seka ubrzo roditi, inače je prenjela tjedan dana i očigledno je da je malom dobro u njoj, ali ona se već kreće ko' mali medo.....joj, jedva čekam........najrađe bi se preselila kod nje i bila stalno uz nju.......

eto i tetovaže koja me odvalila.........

Image Hosted by ImageShack.us
Ads By ImageShack.


I MOLIM VAS DA SE NE LJUTITE NA MENE ŠTO NE OSTAVLJAM KOMENTARE, MALO JE GUŽVASTO, A I NIJE MI RADIO BLOG......OBEĆAJEM DA ĆU SE POPRAVITI......PUSEK SVIMA




- 08:38 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi