Don't worry...be happy... :)

21.09.2007., petak

plavuša hihihi

ovo sam dobila mailom, nisam ga čula i morala sam ga podijeliti s vama.....

PLAVUŠA

Avion leti na liniji za Melbourne, neka blondina iz "turističke klase"
pređe u "prvu klasu" i sjedne na sjedalo. U jednom trenutku opazi je
stjuardesa i zamoli je da joj pokaže kartu. Kad je pogleda, kaže
plavuši da je karta za "turističku klasu" i da se mora preseliti.

Plavuša joj odgovori: Ja sam plavuša, ja sam lijepa, ja letim u
Melbourne i tu ću sjediti.

Stjuardesa se okrene i ode u pilotsku kabinu i kaže im: Jedna
nedokazana plavuša sjedi u "prvoj klasi" i kaka da se neće vratiti u
"turističku klasu".

Ko-pilot ode do plavuše i pokuša je nagovoriti da se vrati u
"turističku klasu" za koju ima i kartu. No plavuša mu odgovori: Ja sam
plavuša, ja sam lijepa, ja letim u Melbourne i tu ću ostati sjediti.

Sav crven u licu od ljutnje ko-pilot se vrati u kabinu i kaže kapetanu
aviona da nema smisla s plavušom razgovarati i daje najbolje da je
predaju policiji u Melbourneu.

Na to kapetan odgovori: Ona je plavuša i ja ću s njom rješiti problem.
Ja sam zaručen s plavušom i govorim jezik plavuša.

Ode plavuši i šapne joj nešto u uho.

Plavuša pocrveni, digne se i promrsi: "Oh, oprostite, toga se nisam
sjetila" i ode u "turističku klasu".

Stjuardesa i ko-pilot bili su zapanjeni reakcijom plavuše i pitaju
kapetana što je šapnuo u uho.
"Rekao sam joj da "Prva klasa" ne leti u Melbourne!"



KAKO DOBITI POSAO U CIA-i

CIA je trazila nekoga da ga zaposli kao ubojicu. Nakon svih provjera dosjea, intervjua i testiranja ostala su 3 finalista - dva muskarca i zena.

Za konacni test, agent CIA-e doveo prvog finalista do velikih metalnih vrata i dao mu pistolj. "Moramo biti sigurni da ces slusati nase upute bez obzira na okolnosti. U ovoj sobi naci ces svoju zenu kako sjedi na stolici. Moras je ubiti!!!"

Covjek je odgovorio: "Ma sigurno se salite. Ne mogu ubiti svoju zenu." Agent mu na to kaze: "Onda nisi pravi covjek za ovaj posao."

Drugi muskarac dobio je iste upute. Uzeo je pistolj i usao u sobu. Nista se nije culo nekih pet minuta. Tada izade covjek sa suzama u ocima:

"Pokusao sam, ali ne mogu ubiti svoju zenu".

"Onda nemas ono sto se trazi", kaze mu agent. "Uzmi zenu i idi kuci."

Napokon dode red na zenu. Dobila je iste upute da ubije svog muza. Uzela je pistolj i usla u sobu. Zaculi su se pucnjevi, jedan za drugim, zatim vristanje, razbijanje, lupanje po zidovima. Nakon par minuta sve utihne. Polako se otvore vrata i izade zena.
Brisuci znoj sa cela kaze: "Pistolj je bio napunjen corcima pa sam ga morala zatuci stolicom!!!".




svima želim ugodina i lijep vikend....pusek
- 12:56 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi