Don't worry...be happy... :)

29.05.2007., utorak

ha, još sam među živima!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.usevo popila sam kavicu i rekoh : ajde da se javim.......danas je nešto laganini pa stignem......

prošli tjedan mi je bio koma.....prvo je bilo puno posla, tako da nisam uopće stigla na blog, a onda mi se dijete razbolilo, opet upala sinusa, samo kaj to kod nje ne ide tako jednostavno......već u podne ima 40 temperaturu, ne trebam reći da od tada pa do večeri samo raste....sva sreća što je dobro dijete i trpjela je sve metode skidanja temperature, a najbolje je kupanje......no, sada kada pije antibiotik sve je opet ok.....još je slaba i nebi smijela još u školu ali je ona morala, kaže da je kraj godine i da si ne može dopustiti da puno izostane....ah, koja savjest, a vidjeti ćemo to i na ocjenama....hm, hm......inače je kao tata, čim može na noge, nema više mira, nema šanse da leži već nalazi hiljadu i jedan razlog da nešto radi.......eh, onda sam ja zalegla s takvom glavoboljom, ali i to je prošlo......za vikend sam se dovoljno oporavila da sam mogla napraviti i kućanske poslove, koji su mi ostali zbog burnog prošlog vikenda.......

trenutno sam se ošišala na ful kratko i još doživljama šok kada se pogledam u ogledalo, ali su me one sparine dotukle, mislim da će mi biti lakše ako nemam previše kose na glavi........a i trebala mi je neka drastična promjena.

a evo malo humora, da nije sve tako mračno......dečki, ako niste kupili kupaće, jedan prijedlog.....imam ih još (to mi je frendica poslala mailom), ali ove su mi nekako bile baš super...hihihihihi........

Image Hosted by ImageShack.us

a dolazi ljeto, pa oni mlađi neka se dobro pripreme na razne ljetne ljubavi....neka se opskrbe jer.........

Image Hosted by ImageShack.us


Jedan farmaceutski...


Starija gospođa, u osamdesetima, ali još uvijek prilično živahna,
ulazi u ljekarnu:

- Dobar dan, gospodine. Imate li aspirine?
- Da, naravno, gospođo!
- A analgetike?
- Svakako, gospođo.
- I antireumatike?
- Sigurno, gospođo.
- A Viagru?
- Imamo, gospođo, ali za Viagru vam treba liječnicki recept.
- A gel za hemeroide?
- Imamo, gospođo.
- A imate li nešto biljno za jetru i žučni mjehur?
- Svakako, gospođo.
- A antidepresive?
- Imamo, gospođo, ali samo na recept.
- A sredstva za spavanje?
- Da, ali opet trebate recept.
- Nešto za poboljšanje pamćenja?
- Naravno, imamo i to.
- A pelene za inkontinenciju?
- Naravno, tamo su na polici.
- Imate li...
- Slušajte, gospođo, ovo je najbolje opskrbljena ljekarna u gradu s nadaleko najboljom ponudom. Što zapravo trebate?
- Znate, krajem mjeseca vjenčat ću se s Jozom koji ima 95 godina, pa nas zanima ako možemo kod vas otvoriti knjigu želja mladenaca...









Kako se što dobiva?



Mali Ivica dolazi doma poslije vrtića i govori svojoj majci:
"Mama, mama, sada znam kako ćeš dobiti novu bebu!"
"Pa kako, Ivice?"
"Mama i tata se skinu, onda tatin pišo naraste, onda je on stavi u mamina usta i nakon nekog vremena mama dobije bebu.
"Ma ne, dušo, tako mama ne dobiva novu bebu. To je kako
mama dobiva novi auto."



hvala svima na čestitkama za ročaks, bio mi je poseban, a vi ste ga zasladili na kraju......veliki pusek svima....ma koliko da vas ima............



- 08:21 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi