Don't worry...be happy... :)

02.05.2007., srijeda

eto i mene


Nije me bilo duže vrjeme, prvo imala sam dosta posla i to van firme, a onda mi je zaštekao kompjuter. DOma nema vremena sjesti za komp i pisati blog.
Kako su prošli ovi praznični dani? Sasvim uobičajeno, bilo je puno kučanskih poslova, odmaranja, pa druženja........ovo lijepo vrijem puni dušu pozitivno, sve se zazelenilo, ma prekrasno.........ja polako, ali stvarno polako izlazim iz svoje depresivne faze i vjerujem da ću uskoro uspijeti........dijete? pa dijete je dobro, kupila si je kartu za koncert Hladnog piva, a ići će samo ako popravi ocjene..evo, i tu je pismeno to objavljeno, pa ako ona ne ispravi ići će mama....hihihihi..........i ona je bila u nekim badovima, očito je moje raspoloženje zarazno (vidite, nebi se trebali previše družiti samnom), no sada je bolje....jučer su se njeni iz razreda dogovorili da roštiljaju na bandeku i bilo im je super....kaže da bolji roštilj nisu jeli.......pa naravno kada su si ga sami ispekli.........

dobila sam zadatak i eto pokukšati ću:

1. Knock,knock on the havens door - Bob Dylan
2. Lady - Bob Dylan
te dvije pjesme mi je moj mužek svirao na gitari (joj tu je i ona Krivo je more) kada smo se upoznali na proslavi mog 18-tog rođendana, a slavila sam ga na Strahinčici, tada su zaiskrile prve iskrice zaljubljenosti........on je obožavao Dylana pa je najviše znao njegovih pjesama........tada je još bio dečko moje frendice..........kada ga je napucala...........ustvari oboje su prekinuli jer nisu bili jedno za drugo...........nazvao me je i ja sam znala da je on taj..........o, kako su to bila divna vremena............srčeka su frcala na sve strane, a moram priznati da i nakon 23 godine, znam da je on taj.....bilo je i uspona i padova, ali to još više veže...............
3. Angy - Rolling Stones.....ta pjesma je svirala na radiju kada......hm.......ma nema veze, da vam kažem, samo ta pjesma me podsjeti na nešto posebno.....hihihihihihi
4. Leila - Eric Clapton, njega obožavam a ta pjesma mi je posebno draga
5. Wonderwall - Oasis
6. Live forever - Oasis
7. Soldger of fortune (za to nisam sigurna da sam dobro napisala) - Deep purple, eh tu mi je pjesmu moj frend puštao na telefon, on je bio obožavatelj te grupe i ta pjesma me podsjeti na njega, a da je sentiš legendaran, je........inače su najbolje sentiše imale ovakve grupe......rokerske.........svaka im čast, a mi smo jedva čekali čage i ročkase, kada bi mogli plesati sentiš sa svojom simpatijom......
8. Like roling stone - Bob Dylan
9. Hotel California - Eagles

Obožavam Red Hot Chilli Pappers, bile su mi dobre stvari od The stone roses, Ramones, Led Zeppelin, Stonsi, Depeshe mode, ima toga puno, jako volim slušati dobru glazbu.......ima i sada nekih "novih" grupa koje mi se sviđaju, mislim nisu nove, ali su novije od ovih prije.....................npr. Franc Ferdinand, Razolight, Kaiser Chips (koji dolaze u Zagreb, i već sam rekla djetetu da, ako si nađem društvo da ću otići)....eto, napisala sam i više pjesama, ali kada ih ima puno.........djetinjstvo sam provela uz Bijelo Dugme, Balaševića, Prljavo kazalište, Parni valjak......njihove pjesme smo svirali na gitari, pjevali.......baš nam je bilo lijepo...........puno smo se družili i znali smo se zabavljati.....mislim da to danas mladima nedostaje...............malo njih se zna dobro zabaviti............misle da je cuganje i držanje čika u nekom kafiću vrhunac zabave.......

da sada ne držim prodike, naravno da ću proslijediti zadatke (a oni će me "obožavati") srce na pauzi, lonewalker, divan skitnje, santea, maškarada.........hihihihi, ma nemjte se ljutiti, sve vas jako volim.........

a sada, ako nekome nije jasno što je globalizacija, evo pojašnjenja kojeg sam dobila mailom.......hihihihi

Pitanje:

Sto je GLOBALIZACIJA?
Odgovor:

Smrt princeze Dijane.

Pitanje:

Kakve veze ima princeza Dijana s GLOBALIZACIJOM?

Odgovor:

Engleska princeza
s Egipcaninom zarucnikom
imala sudar u francuskom tunelu
vozeci se u njemackom automobilu
koji ima nizozemski motor
vozio ga pijani Belgijanac
opijen skotskim whiskyem
slijedili ih talijanski paparazzi
na japanskim motorima
princezin zivot pokusali spasiti americki lijecnici
upotrebljavajuci brazilsku medicinu.

Ovo Vam salje Hrvat
upotrebljavajuci Bil Gates-ovu tehnologiju

ovo vjerojatno citate na kompjutoru koji je upotrijebio
tajvanske chipove

buljite u korejski monitor
koji je sastavila jeftina radna snaga Bangladesa
radeci u Singapuru
sve to transportirali su vozaci iz Indije
oteto u Indoneziji
iskrcano na Siciliji
transportirao konacno do Vas vozac iz BiH...



- 11:08 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi