Don't worry...be happy... :)

19.04.2007., četvrtak

naslov??? kaj to treba?????

da, vidim kako ste primjetili da imam novi dizajn.....dijete doma za kompom i malo se poigrala i sa mojim blogom.........ali moj "super" komp na poslu je tak "jak" da vlastiti blog ne mogu otvoriti, odnosno otvara ga cca 3 min, a onda, da dođem na bilo koji vaš blog mi treba 5 min.....pa onda se javi greška i bla, bla, bla.....morati ću reći djetetu da stavi nešto jednostavnije........

nekada me sram koliko ništa neznam o kompu naspram moje kćeri, koja i nije nešto popaljena na komp.....a onda mi je najsmiješnije kada iz informatike imaju npr. 3.....kako??? pa zato što se, npr. mojoj, neda naučiti od riječi do riječi definiciju npr. što je datoteka?....a najčešće, profesori iz informatike su oni informatičari koji nisu mogli dobiti neki bolji posao, pa se iživljavaju na djeci......neka mi oprosti svaki profesor ako sam ga uvijedila, ali fakat mi tako izgleda....da nije lako raditi s djecom, to je istina, ali ako prof. baš provocira i na takvom predmetu ih maltertira s nekakvim štreberajem, a bitnije je da oni to znaju koristiti...kužite??....i ovako su isfrustrirani sa ostalim predmetima, i mislim da nije potrebno maltertirati tam gdje to nije nužno......normalno, ako nezna poslati mail ili otvoriti novi folder ili znati osnove kompjutera, ne može imati 5 ili 4......no, danas dijete od 6 godina instalira igrice, i slično.........

Obzirom da s vama dijelim i dobro i loše, pa evo da vam javim kako mi je sekica jučer poslala poruku: "srčeko kuca"......bila je na ultrazvuku......znate da sam se skoro rasplakala, ali sam na poslu.....pa nije u redu.......


a kako sam ja???? hm,hm,hm.....dobro.......jučer sam s djetetom išla kod doktora, ona na pregled i po antibiotik, a ja po svoje tablete......sve više ličim svojoj baki koja je imala punu vrečicu lijekova.......kako te godine čine svoje, htijeli mi to ili ne......jedino kaj se kod mene dešava kao u male bebe, a to je da dobivam na kilaži prema uđbeniku.....1 kg mjesečno......kao pravo malo napredno novoronđenče.....hihihihihi........... kosa je sve bjelija, blažene farbe, kutijica s tabletama sve više, nisam više tak brza i mobilna, brzo se umorim......joj, prestrašno........a bore??? obzirom da imam "krafnice" na obraščićima, bore su malo zaglađene....ali kada smršavim (!!!????) i te bore će se više vidjeti.......ha, a što bi u stvari ja htijela..........pogledam dijete i jasno mi je koliko sam "stara".......ali još uvijek nosim traperice, tenisice, volim ležeran stil......mislim da sam dovoljno šašava, a takvi su mi i prijatelji, tako da, kada smo svi skupa, zabavljamo se kao tinejđeri......koja starost??????

evo jučer sam se ponašala kao balavica.....idemo kćer i ja na bus i u bus uđe njezina simpatija......pogledam nju, zacrvenila se, ukočila, grašci znoja joj klize niz lice i ja se počnem smijati ko' luda.....kada se nesmijem smijati, eh baš mi je tada sve smiješno.......malo reći da joj je bilo neugodno......a znate da je i meni poslije bilo.......fakat nisam normalna.......mislim da neko vrijeme neću ići na taj bus........hihihihihihihi............

eto, u subotu je svadba, ošišala sam se, a obzirom da mi je "tetka u posjeti", kosa mi je koma.......zaljepila se za čelo, naelektrizirana......nije niti lak za kosu pomogao da ju podigne.....hm, možda mi s godinama ne ide to s podizanjem......opet hihihihi.......koji mi je vrag.......a i nisam neke volje, stigla mi prouka od ZABE i smješak mi je ostao zamrznut......kiselo se smješkam zadnjih sat vremena, ali očito je neki čovječuljak u meni dobre volje........za sada toliko, drago mi je što ste bili samnom i podjelili ovu malu svakodnevnicu samnom.........sve vas volim i pozdravljam, pus pus..........

Image Hosted by ImageShack.us


JAVLJANJE JEDNOG MUŠKARCA, OGORČENOG NA ŽENSKE VOZAČE.....HIHIHIHIHIHI

Jutros vozim na posao i imam što vidim?!

U traci pored mene žena vozi nov novcati Focus,
piči preko 80 s nosom u retrovizoru - šminka oči!
Vratim pogled na cestu, al' đavola - žena napola prešla
u moju traku i ne prestaje se šminkati.


Čovječe, usr`o sam se živ: ispadne mi brijač na baterije i
padne na burek koji mi bio na drugom sjedalu i sve zajedno na pod.
Pokušam koljenima ispraviti volan, al' ispustim mobitel
koji padne pravo u kavu, koja mi je bila među nogama.
Ofurim sebi i jaja i kobasicu, mobitel crko i još izgubim važan razgovor.
`Bem ti žene vozače...

- 11:18 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi