Don't worry...be happy... :)

07.03.2007., srijeda

............

Lijepo ja napisala post, dugačak, kad nestane struje.......baš lijepo......a post je bio "posvećen" osobi koja me u zadnje vrijeme jako ljuti, koja je povrijedila meni drage osobe, ali očito je Bog mislio da to nebi bilo lijepo da objavim i napravio "klik"........zato neću pisati više o toj osobi, svoju gorčinu sam ostavila na onom tekstu koji je izbrisan, pa neka tako i ostane.......uostalom, zbog čega trošiti svoje misli na nekoga tko to ne zaslužuje, a postoji ona, svima dobro poznata: svaka rit sjedne na šekret....pa tako će i ova, ne želim zlo nikome, ali ako svjesno radiš ružne stvari moraš biti spreman snositi i posljedice......

meni treba vremena da se pomirim s činjenicom da je netko zločest, namjerno....to mi je prestrašno....ne kažem da nisam i ja nekoga povrijedila, ali nisam išla s nekom namjerom, smišljeno, ne, to mi je oduvijek bilo grozno......kao mlada "popušila" sam puno puta u procjeni osoba, bila sam totalna naivka, vjerovala sam kako su svi dobri......moš' misliti.......sada, kao odrasla i zrelija, dosta brzo skužim nekoga pa mi je smiješno kada neke mlađe osobe misle da su me preveslale, a meni se samo neda ulaziti u bilo kakvu raspravu......smiješno mi je kada misle da se ne vidi njihova podla namjera.......za nekih 5-10 godina i one će uvidjeti kako je sve bilo prozirno.......jednostavno, godine ipak nose neka iskustva.....

sada me jedino muči kako pokazati osobama, koje neizmjerno volim, koliko su mi drage i važne......bojim se da ne ispadnem dosadna, da se previše ne ponizim, neko uvijek postoji mali strah da ne budem iskorištena (jer to su bile te "pušione"- pokažeš nekome da ga voliš, a on to iskoristi), ne mislim tu samo na svoju obitelj, već i na prijatelje........a neke osobe su mi postale jako, jako, jako drage a da ih čak i ne poznajem jako dugo........imate kakav zgodan savjet, kakva su vaš iskustva?

no........vani se naoblačilo, škrapa neka kišica, ja imam laganu temperaturu......upravo sam pojela gablec i znam da mi se sada jako spava.......

zato sam sretna što mogu opet napraviti copy-paste i popuniti sa slikicama.....


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

- 11:09 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi