Don't worry...be happy... :)

06.02.2007., utorak

vjenčanje...

Neznam kako vi, ali ja sam osobno protiv velikih vjenčanja. Oduvijek mi se činilo da na tim vjenčanjima najmanje uživaju mladenci, a mislim da bi oni trebali biti glavni.....moj mužek i ja smo to izbjegli, moram priznati da mi je bilo drago kada sam čula da i on ne voli svadbe, jedino u svemu tome su žalili naši roditelji.....ali eto, i oni su to preživjeli......
Prva pomisao da idemo raditi svadbu raspršila se već pri samom planiranju koga bi sve pozvali, jedno je što bi mi, a jedno što bi roditelji pa ide ono: moramo ove, moramo ove zbog ovoga, mi smo bili kod njih, oni su nas i na kraju se skupi hrpa ljudi koje niti ne poznam......onda to treba platiti, da se posuđuju novci za takvo nešto nije nam padalo pamet, je opet roditeljima ali im mi to nismo dozvoljavali.......i tak......ja jednako poštujem one koji to vole i na neki način ih razumijem, u nekom malom dijelu mozgića uvijek je ostala ona želja da obučem prekrasnu dugu bjelu haljinu i da budem princeza jedan dan, to je san svake djevojke.....možda da smo bili bogatiji i da se nije spremao rat, tko zna, možda.......no, to je samo uvod koji je spontano izašao iz mene, možda zbog pomisli da su ovi pajceki imali više zvanika na svojoj svadbi nego todorići.......zgodan način prikupljanja para, ali to se toga sjeti?????? pajceki??????? još ako su nudili za klopu svinjske kobasice....kužiš ono, ne???? halo?????? nadam se da je bila piletina, ako se već nešto moralo zaklati........ali eto i članka, pa vi vidite i sami..........ja inače baš ne volim čitati politiku, a niti crnu kroniku, što onda ostane??? ovakvi "edukativni" članci!!!!!!!!!!!!!!!!





U malom tajvanskom selu dvije svinje zavjetovale su se jedna drugoj na vječnu ljubav. Par je blagoslovio lokalni katolički svećenik, sreću im je poželjelo više od četiri stotine uzvanika.


Dvije svinje, u odjeći šivanoj samo za ovu posebnu priliku, "zavjetovale su se jedna drugoj na vječnu ljubav'', pred brojnim znatiželjnicima, na svadbenoj svečanosti održanoj u malome mjestu na sjeveroistoku Tajvana.

"Mladoženja", mužjak od 18 kilograma, i njegova "mlada", krmača od 11 kilograma, izgovorili su sudbonosno "da" za vrijeme otmjene svečanosti, koju je predvodio lokalni katolički svećenik Lu Kuo-hva.

"Živjet će sretno sve do svoje smrti", kaže Hsu Ven-čuan, vlasnik farme u Ilanu, gdje se mladoženja oprasio u prosincu 2005. i gdje živi.

Par je blagoslov dobio od svećenika iz obližnje katoličke crkve, a mladencima je sreću došlo poželjeti više od četiri stotine ljudi. Svi prisutni morali su za svoje mjesto na svadbi izdvojiti stotinu tajvanskih dolara, što je otprilike 17 kuna, a od prikupljenog novca kupit će se novi kamionet za hendikepiranu djecu.

Ta dobrotvorna akcija privukla je pozornost ljudi na Tajvanu koji se pripremaju za godinu svinje, koja počinje 18. veljače.



a sada koja šala:

Nećemo te nikad zaboraviti!



Izašle dvije žene bez muževa van i kako su se kasno vraćale kući pripite, pripiškilo im se i one vide groblje, preskoče ogradu i prva počne po grobu pišati i kako se nije imala čime obrisati skine gaćice, obriše se i ostavi ih pokraj groba. Druga otkine komad lente s vijenca i obriše se njime.

Ujutro jedan muž zove drugoga: "Mora da su nam se žene sinoć jako dobro provele, moja je došla kući bez gaćica".
A drugi će: "Ti si sretan čovjek. Moja je došla s komadom cedulje zataknutim u
guzicu na kojem piše: "Nećemo te nikada zaboraviti!"

------------------------------------------------------------------------------------------

I žene su ljudi...



Stigla nova grupa žena na nebo, svi stali u vrstu pred Bogom i Svetim Petrom i ovaj drugi zapovijedi:
"Sve žene koje su prevarile muža, neka istupe korak naprijed."
Sve tako uradiše osim jedne koja ostade na mjestu. Tada Bog reče Sv.Petru: "Idi, provjeri, da ova nije možda gluha !?!"


znate, mislim da viceve smišljaju muškarci.....pa naravno, žene nemaju vremena!!!!!!!!!!!!!!......hihhihihihi









- 13:45 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi