Don't worry...be happy... :)

15.01.2007., ponedjeljak

gotovi praznici

počela je škola...za nas odrasle su također bili praznici, jer sada sve počinje po drugoj shemi....opet strka, zbrka, galama, i sl....Iskreno, najviše molim Boga da mi dijete ispravi ocjene, pa će prvi kamen pasti....a kada krenu druge dobre ocjene, tada će otići ostali šljunak iz mene...nije da je šljunčara samo od tinejđera, ima toga još, ali mi se neda nabrajati.

vikend je prošao lijepo...u subotu ujutro sam se našla sa svojom dragom sekicom i prvo smo si popile kavicu na cjetnom, na suncu, superrrrr........htjele smo otići u mijenij na one preksrasne kolače, ali nekako nas je prošla volja kada smo vidjeli cijene, to ćemo učiniti kada dobijemo plaću....
malo smo si potračale, doduše, ja sam kako i obično imala veći monolog, ali to je razumljivo: ona ima samo muža, a ja još i dijete tinejđera.....i starija sam....i ......no, dobro, više priča ona koja trenutno ima više problema, a to je se mijenja, kada sam ja loše onda je ona dobro i suprotno.......
poslije kavice smo otišle...pazite sada....u sexy shop......ustvari to je bio i najveći razlog da se nađemo, jer je meni samoj to bilo nekako neugodno, nisam još nikad bila a frendu mi je bio rođendan pa sam morala kupiti neki štos......i tako ja nju pitam dali zna za koji, a ona ono kao misli, a jebate od prve me otpeljala (hihihihihi ako čita, pop..... će)...i tak mi uđemo u carstvo svih potrepština za sex. znate kaj, ja sam tada skužila da sam ustvari još veliko nevinašce, zajedno sa mojim poznanicima jer ono što sve tamo ima i za kakve stvari, sram me je reći ali za neke fakat nisam čula.......no, sve je to zeka i neka bude, ja sam prezadovoljna i bez toga.......i tak mi gledali što da kupimo. prva namjera mi je bila kuputi mu krznene lisice, ali ih nažalost nije bilo pa smo kupili štosne tangice-žiraficu, neku igru, a za frendicu koja će sada u njedjelju slaviti jedan zgodan "ruž".....ja i moj seka smo se doro nasmijale zajedno s prodavačem koji je bio baš super........

onda smo mi babice išle još malo šetati po dućanima i uletile u dućan koji je raj za moju kćer, ali sam si i ja našla nešto za sebe, a moja sekica još i sada vjerojatno ima suzne oči od sreće što si je kupila toliko otkačeni prekrivač za krevet. vidite kad mi babe rikavamo na stvari za kuću, prestrašno......

i tak, navečer smo otišli kod frenda na ročkas i bilo na je super, klopa kao i obično izvrsna, kolači njam-njam, ali ne smijem se previše sjećati jer sam kao od danas na dijeti....ono truditi ću se......joj. biti će mi teško, ali si ponavljam da ja to mogu i hoću......i moorrraammmmmmm......ekipa je bila raspoložena, tak sam se nasmijala vicevima, pljuštali su iz jedne i druge ekipe.........ali smo se nažalost morali ranije povući zbog nekih poteškoća s našim djetetom, no ništa zabrinjavajuće.......ustvari, shvatila sam da sam u nekim stvarima ja pretjerala, pa se moje dijete muči bez razloga s nekim sasvim normalnim ljudskim greškama....ustvari, ja sam "bedasta" isto kao i ona, naivna, a kada volim onda za to dajem krv ali u isto vrijeme sam dosta posesivna...ustvari bila sam nekad, sada sam odrasla pa me baš te neke stvari ne muče, ali moje dijete raste i tek upoznaje svijet i jača sebe, tako da nažalost će se još dugo "patiti".....ustvari, njena a i moja greška je da se najviše bojimo ostati bez ljudi koje volimo i onda od tog straha i sami radimo gluposti, a najgore je ako se optereti druga strana time.....ali jako je teko to kontrolirati, taj strah obuzme svki komadić tijela i duše i stvarno fizički boli....jako......katkad me brine zbog čega se moje dijete boji tako jako toga da će ju netko ostaviti....zbog čega toliko muči svoje srčeko takvim pitanjima...gdje sam ja to pogriješila.....neznam dali je ta osobina nasljedna......ja sam isto takva, grozno ista..............trudiim se da pomognem u "jačanju" svoje princeze, ali očito mi baš i neuspijeva.....no, trudime se i truditi ću se i dalje, znam da će se razviti u prekrasnu osobu, jer je u dubini duše jako dobra, poštena, vrijedna, a okružena je ljudima koji ju beksrajno vole, to smo prvo mi roditelji, ostali dio obitelji, te predivni prijatelji koje ima......stvarno divne....posebne.....

ah, opet ja zabrijem na neke teške misli......a kako da mislim pozitivno kada nesmijem jesti čokoladu????!!!!!!....pišem i pijem neki zeleni čaj a pojela bi vola........izdržati ću!!!!!!!! jednom sam rekla da nebi imala ništa protiv da tak smršavim, kao anoreksičarka, ali brate koliko moram onda jesti da dođem do neke sexi linije, vauuuu, samo bi papala.......je, i onda bi opet morala na dijetu.....onaj tko ne voli jesti ne može shvatiti kako je to teško.........

bokić

- 09:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi