Don't worry...be happy... :)

07.11.2006., utorak

komentiranje????

Neznam zašto, ali ne mogu nikome ostaviti komentar, javlja mi grešku???!!!! ako netko zna u čemu je problem, molim da mi pomogne!!!!!!!!!!!! a onima s kojima se redovno ¨čitam¨ na ovaj način im želim reći da ih nisam zaboravila, već eto ne mogu!!!!!rolleyesbangblabla

Moram samo komentirati BB:

ne gledam niti TV svaki dan, a kamoli BB, ali kada okrenem da vidim što ima, uvijek naletim na neku glupost, a i već se pitam dali je to svakodnevno. Jučer na kraju, čekala sam seriju Zakon braće, naletim kako Viktorija objašnjava Danijelu što je vegetiranje!!!!!!!!headbangbangbang Prvo on za to nikad nije čuo bang, a onda njeno objašnje: „Ti kad boluješ od glave, razumiješ, kad ti s glavom nije nešto u redu, ostali vitalni organi su ti u redu: srce, krvne žile, tebi je to sve u redu. Ali ako ti u glavi nije u redu, oni će tebe održavat aparaturu na glavi, tijelo će ti funkcionirati, samo će ti još mozak držat na aparatima. E, to se zove vegetiranje. Živiš ko biljka.“

Aparati na glavi???????bang

To je naravno ista koja je učila Yameisi (sirota ona) padeže u našem jeziku: ima ih 7 i to su ja, ti, on, ona, ono, mi, vi, oni!!!!!headbang

A onda i šećer na kraju:

Violeta objašnjava Nikši - I u seksu ste slični - rekla je Violeta i počela dizati noge kako bi mu pokazala kako ona i dečko mijenjaju poze, a onda ju je tema malo ponijela.
- Jednom sam ga sterala u... Prvo jedna, pa sa strane, pa se okreni ovako, pa se okreni onako. Neki put mi je došlo da mu kažem da prestane više, nisam više mogla trpiti... po dva sata - jadala se Violeta Nikši, te ga još jednom usporedila sa svojim dečkom.



Svi mi kažemo glupost, ali ako znaš da te gledaju na TV, govori ono u što si 100 % siguran, be bubaj, a i neke stvari zadrži za sebe....bar ja tako mislim.

Eto, toliko od mene.........do skorog čitanja wavekiss
- 10:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi