Slogica

Sve što znam naučio sam od svog bebaća

bebac

Družimo se već skoro dva mjeseca. Dvadesetak postova je iza mene i vrijeme je da napišem nešto malo o sebi. Skoro pa kolumna i to ona mjesečnog karaktera. Dakle osnovno je da sam muško, na sličici možete vidjeti godište. Ali najvažnije je da sam prije tri godine punim plućima uronio u „posljednju“ avanturu suvremenog čovjeka. Postao sam tata. Svidjelo mi se biti tata (dobro bitka sa pelenama mi se malo manje svidjela), ali ostalo je super (dobro i nespavanje mi se nje baš svidjelo). Ali kažem vam super je ostalo, vjeruj te mi… Najbolje od svega je biti ful time roditelj, može ti promijeniti život. Samo moramo ostaviti sva osjetila otvorena 100% i ono što je najvažnije je ne podcjenjivati djecu…

Što sam zapravo naučio od djece (uzrast za Slogicu :-) ), vjerojatno se pitate?! Evo moj top ten;

Bebaći su nam prijatelji i partneri a ne obaveza!!

Definitivno je loše djecu gledati kao obavezu. Rijetko kada u životu ćemo naći prijatelja koji će nas sjajnih očiju gledati i govoriti nam iskreno iz srca, koji će naše dobre stvari nagraditi malom slatkom pusicom i riječima „tata hvala“, onako iskreno iz srca. Rijetko kada u životu dobijemo partnera za izlaske koji će nas toliko zabaviti (dobro tu tamo će nas naživcirati, ali po definiciji prijateljstva to je OK)

Slušaj svoga bebaća, ima puno toga za reći!!

Od kada smo ih prvi puta vidjeli djeca nam govore. Pitanje je dali ih mi slušamo? U početku je to plakanje. Jeste primijetili kako to ide. Dijete plaće. Vi mu nešto date. Dijete ne plaće. Uvijek postoji neki razlog zašto dijete plaće. Razlozi su jednostavni. Ili je gladno, žedno, pokakano ili popiškano. Možda mu je dosadno ili mu se spava. Ili ga buba zubić. Ako ga poslušate, uskoro će se sirene pogasiti i bebać je sretan - nuna. A kada su malo stariji koliko puta je vaše zlato nešto pričalo a vi ste gledali tv, čitali knjigu ili nešto drugo bitno. I klimali kao da slušate. Puno? E pa nemojte. Dijete vam ima puno toga za reći. Poslušajte…

Karijera ili djeca?!

Smatram da sam napravio veliku grešku u životu što nemam puno djece. Sada je mrvicu kasno. Krivo sam razmišljao. Moram napraviti u životu ovo ili ono. Puno je slađe kada imaš klinca sa kojim možeš sve napraviti što si planirao, samo je zabavnije. Cijelo vrijeme se pitam što ću ja biti svojim klincima kada narastu, dida ili tata?!

Djeca nisu glupa!!

Povjerenje je vrlo važno u životu. U svim aspektima istog. Tako da slijedeći put kada mislite muljati djetetu oko nečega sjetite se da djeca sve kuže!! Samo će prešutiti. Bolje im je reći istinu nego izgubiti povjerenje.

Podijelite život!!

Istina je. Trogodišnjak ili dvogodišnjak će vjerojatno zaboraviti šetnju uz more, prvo sklizanje, skijanje, grudanje, odlazak u goste, svadbu, kino ili kazalište. Vjerojatno mu je lijepo i u kvartovskom igralištu jednako, kao i na onom na skijalištu. Meni se čini da se tu zaboravlja važna stvar. Svaka naša akcija ostavlja trag u budućoj osobi. Možda će svijest zaboraviti, ali podsvijest, karakter i puno drugih važnih stvari neće..

Koga pripremamo?

Jedna od boljih poslovica koje sam čuo o odgoju djeteta je „Ne pripremamo svijet za dolazak djeteta, već dijete za dolazak u svijet“!

Odgoj…

Najbolji savjet o odgoju djeteta; „Učite ih da gledaju što drugi ljudi rade, a ne što pričaju!“ (hvala Opra za ovaj :-))

Padanje je oblik letenja;

Ja sam djecu pustio da jure na toboganu čim su mogla sjediti. I izazvao opća zgražavanja na ljuljaparkovima (dječje igralište). Išli smo u igraonice a bebać nije navršio niti godinu dana, naskako sam se po toboganima i penjao po hopsalicama. Zašto. Pa djeca imaju krila za letenje, na nama je da pazimo da ne odlete previsoko. Ako im poštucamo krila postaju… Što? Pa kokoši,naravno!

Drugi dio zdravlja je…

Djeca će jesti sa poda, gurati rukice u usta nakon što su dirali tko zna što. Igraonice će biti prljave. Mi ćemo im davati 1,2% mlijeka jer nemamo druga, igračke će se proglašavati otrovnim,. Uvijek je tako bilo, uvijek će biti. Nema se smisla uzrujavati. Naročito ne ako ste generacija ko moja. Kolijevke su nam farbali olovnim bojama, roditelji su ganjali mrave po vikendnici DDT-jem i svi smo živi i zdravi. Naravno ruke treba redovito prati, da se razumijemo!!

Igračke!!

Povedite djecu u dućan. Neka sami izaberu svoje igračke. Primijetio sam da igračke koje su moja djeca sama odabrala su češće u uporabi nego one skupe, po mom odabiru.. Tu dolazimo do prvog savjeta. Djeca nisu glupa!!! Isto vrijedi i za odjeću.Trika kada djete odabere krivu igračku (preskupu, preveliku i slično). Odaberite tri slične i recite mu da od te tri može odabrati...

Pjevajte!!

Ja pjevam ko slavuj. Na žalost u trenutku kada isti boluje od teške upale grla. No imate izvanrednu priliku. Naime vaša mala publika voli da im pjevate, zapravo, obožava. Ne znate pjesmice. Izmislite, pjevajte Severinu, pitajte tete u vrtiću. Svejedno, samo pjevajte.

Ljubite bebaća!

Puno i često!!

02.02.2010. u 10:30 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (5)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (7)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (8)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (12)
Veljača 2010 (10)
Siječanj 2010 (8)
Prosinac 2009 (6)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic

Roditeljstvo... Savjeti za preživjeti i biti sretan roditelj. A time imati i sretno dijete...


Podržavamo...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Slogica



Free Counters




Linkovi

www.slogica.com.hr
Slogica - stolica za vaše sretno dijete