Sloboda govora, sloboda umjetnosti

ponedjeljak, 17.12.2018.

O astrolozima i dobu Vodenjaka

Astrolozi koji noću sjajne zvijezde zrite
Astronomi koji njima sve divote znate
Sva nebesa gdje su sfera krasnih tajne skrite
Mjesto su gdje se pjesme moje na okupu jate

Vama Muze umjetnosti ide svaka moja hvala
Dale ste mi harfu, na njoj se žice zlate
Tajnu s koje zvijezde moja je duša pala
Kad sam iz vječnosti izronio u suđene sate

Pero moje u ovo doba shvaća malo ljudi
Tek nakon mene možda dosanjat će me netko
Sad ne znaju zašto se nebo iz sna svetog budi
I da ljubav budan sanjam budeći se rijetko

Ljudima je mnogim srce od kamena, hladno
Volio bih da je moje bogom obasjano, zlatno
Na pola su ljudi i bez duše izgledaju jadno
Dugo tražim nekog sličnog tko ne visi o klatno

Karma je gadna, baš odurna kuja
Saturn nema milosti, svemu sudi vrijeme
Doba je ovo ludo kad samoća buja
Kad gospodar zime presudi poeti zanijeme

Moje pjesme jake su jer je ljubav jaka
Ipak na kraju ljubav nađe svoje
Nebom su Ribe plivale k putu Vodenjaka
Kad život svijet vidjet će kroz duhovne boje

Gdje li sam sada, moje Muze, gospe
Na rubu doba čudesnog ili tek na pragu
Da bar doživim doba kad se nebo idejama prospe
Ili ako me nema neka budu gdje je mjesto blagu

Ide vrijeme i prkosi vragu
Naći će se ljudi pred izborom života
Spasi nas Bože, ovu Zemlju dragu
Kad dođe pitanje nestanka i smaka

Dopusti nam doba novih genija, čudaka
Neka bude vrijeme otkrića, duhovna stanja
Kad su čuda moguća,svijest nam svima jaka
Sva viđenja buduća - i veća i manja

Daj nebo da doživim slavu astrologa
I kad čovjek dospije izvan ovog svijeta
Svijest kad mu se proširi da doživi boga
Od zla nas tame sačuvaj i djela brzopleta

Sad je vrijeme gadno i ne zna za vrlinu
Pred zoru je tama najgora, prividno je noć
Ovo doba osuđeno ljude drži za živinu
Ide vrijeme kad iznova mudrost može doć'

I kad vjetri vremena po zemlji ne bjesne
Htio bih da se netko poseban tada sjeti mene
Tad će biti trenutak za bljesak moje pjesme
Vrijeme oslobođeno mraka i moja duša sjene

17.12.2018. u 20:44 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Lipanj 2022 (1)
Veljača 2021 (1)
Lipanj 2019 (1)
Prosinac 2018 (10)
Veljača 2017 (1)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Rujan 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Svibanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Svibanj 2013 (1)
Svibanj 2012 (3)

< prosinac, 2018 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga

Ovo je blog za slobodne mislioce kojima je dosta laži i politički korektnog govora. Ustav štiti slobodu govora, a licemjeri je žele oduzeti. Zato tu slobodu trebamo koristiti da bismo je znali cijeniti i zaštiti. Međutim, kako o u našoj državi postoji fašistička odredba zakona kojom se uveo tzv. "govor mržnje" kojim se svatko s malo oštrijim jezikom može naći izvan zakona, odmah da kažem da me boli kurac za zakon i takvu državu. Svatko ima pravo reći što želi, kako želi i o kome želi.Jadna je država i društvo koje ne podnosi kritike i komentare. Bez slobode govora i stvaranja nema napretka društva.

Linkovi