Who Is She?



- ana.
- 165 cm.
- trenutna kilaža: 58 kg.
- 18 godina.
- želi doći do 48 kg.
- voli trčati.

EVERY PASSING MINUTE IS ANOTHER CHANCE TO TURN IT ALL AROUND

''Nothing Tastes As Good As Thin Feels''




- 2 dana biti na vodi (dopušteno samo ujutro kakao ili kapučino).
- 3. dan smijem jesti samo ručak (koliko želim) + vježbanje




- želi osjetiti samokontrolu.
- želi osjetiti kosti.
- želi da joj se svi dive kako je uspjela.
- želi hodati ulicom u uskoj odjeći bez uvučenog trbuha.
- želi stati u xs.
- želi biti 'ona mršava cura'.
- želi svima pokazati da ona to može.
- želi vidjeti šok na licima, kad vide koliko je smršavila.
- želi ići u shopping sa osmjehom na licu, jer u trgovini traži najmanji mogući broj.

Skinny. Thin. Bones

četvrtak, 28.01.2010.

Dan 3

Prva 2 dana prošla odlično. Ujutro kakao, tijekom dana voda. I onda je došao ovaj dan... Dan kad samu sebe nisam mogla prepoznat. Iako je u planu da 3. dan jedem ručak i vježbam, nakon ručka sam se osjećala odvratno :/
Nisam prekršila nikakvo pravilo koje sam si zadala, tako da ne znam što mi se točno dogodilo.
2 dana praktički na vodi je za mene i više nego pohvalno, s tim da vodene uglavnom uvijek zajebem i nešta pojedem.

Za ručak sam jela tijesto sa sirom, jelo koje jednostavno obožavam, mogla bi cijeli život samo to jest, ne bi mi dosadilo i ne bi mi trebala nikakva druga hrana. Ali je bome i kalorična. I iako sam pojela samo taj ručak tijekom cijelog dana, i popila 2 litre vode do sad, nešta je puklo u meni danas i imala sam ogromnu potrebu sve to iz sebe potrošit. Bilo je malo kasno za povraćanje, pa sam se ko neki luđak bacila na vježbanje i skakanje i znojenje. I sad me glava tako JEBENO boli, i vrti mi se u glavi :/ vjerujem da sam potrošila to tijesto sa sirom u ova 2 sata vježbanja, ali svejedno imam neki grozan osjećaj u sebi. Možda mi se vrti zato što rijetko vježbam, a sad sam napala na vježbanje ko luđakinja.. ne znam.



I zato samo jedva čekam sutra. Opet na vodu. Izgleda da će kod mene uvijek biti ništa ili sve. Da ne postoji mogućnost da padnem u nesvjest, vjerovatno ovog 3. dana ne bi ni bilo općenito u planu, već bi samo bila na vodi i kavama.
Ne volim ovaj 3. dan :/ iako je dopušten samo ručak, svejedno osjećam ogromnu grižnju savjeti kad ga pojedem.
I sad me samo živcira ta glavobolja...

- 20:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (4)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





- The difference between want and need is self control.

- I don't take the first little bite; I don't begin. I have no problem.

- Don't give up what you want most for what you want at the moment.

- That food looks good. But I will look better.

- Of course it's hard. If it was easy then everybody would do it. It's the hard that makes it great.