Who Is She?



- ana.
- 165 cm.
- trenutna kilaža: 58 kg.
- 18 godina.
- želi doći do 48 kg.
- voli trčati.

EVERY PASSING MINUTE IS ANOTHER CHANCE TO TURN IT ALL AROUND

''Nothing Tastes As Good As Thin Feels''




- 2 dana biti na vodi (dopušteno samo ujutro kakao ili kapučino).
- 3. dan smijem jesti samo ručak (koliko želim) + vježbanje




- želi osjetiti samokontrolu.
- želi osjetiti kosti.
- želi da joj se svi dive kako je uspjela.
- želi hodati ulicom u uskoj odjeći bez uvučenog trbuha.
- želi stati u xs.
- želi biti 'ona mršava cura'.
- želi svima pokazati da ona to može.
- želi vidjeti šok na licima, kad vide koliko je smršavila.
- želi ići u shopping sa osmjehom na licu, jer u trgovini traži najmanji mogući broj.

Skinny. Thin. Bones

srijeda, 12.08.2009.

I know I can do it!



Bacite pogled na post ispod ovoga, napravila sam ga posebno, samo za pisanje onoga što sam jela i pila određeni dan. Onemogućila sam komentiranje tog posta, jer nema razloga ga komentirati kad ću tamo svaki dan samo unositi te podatke. Svaki dan pišem postove kao i do sada, pa njih komentirajte :)

Kao što vidite, danas sam ipak jela. Nije puno, lubenica i kifla s paštetom, i sve sam to pojela ujutro tako da sam vjerujem sve to potrošila tijekom dana. Ipak sam 2 dana za redom bila na vodi, a sutra je mjesečeva, pa sam danas ipak jela. Sutra opet nastavljam s vodom 2 dana. Pa ću opet 3. dan nešta jesti. Skužila sam da mogu izdržati 2 dana na vodi bez problema, ali već 3. dan me probudi glad već u 8 sati. To sam već nekoliko puta primjetila. U 8 se probudim, i skužim da se tresem (obožavam taj osjećaj lol). A onda mi se počne vrtiti u glavi pa stvarno nešta moram pojest.



Tako da, plan je od sada pa nadalje: 2 dana na vodi, i onda 3. dan smijem jesti ali sve do prije podneva, kako bi tu hranu stigla probaviti i potrošiti do kraja dana.
I onda opet 2 dana vode itd itd. Shvatila sam da mi to najviše odgovara i da mi tako najbrže kile idu dolje.

A sad jedna važna vijest lol. 'Pregledala' sam si cijelo tijelo :) Znate i same da danima (ili tjednima?) nisam gledala svoje tijelo u ogledalu, ali danas me uhvatila znatiželja. Skrivam se iza široke odjeće, pa ni sama ne vidim koliko zapravo mršavim. I eto, mogu reći da si izgledam dobro. Ne odlično, ali dobro. Oni dijelovi tijela koji su mi bili kritični su se smanjili. A što je najvažnije, stanjili su se listovi na nogama užasno. I bokovi su se smanjili ;)
Bokovi i listovi su mi uvijek bili grozni, imala sam listove ogromne prije par mjeseci. Sad su lijepi, tanki. Ne-mišićavi. A to sam i htjela. Skužila sam da je to od vodenih dana, jer kad sam na vodenima, nikad ne vježbam ama baš ništa, pa su se vjerovatno ti mišići 'izgubili' dok je tijelo iz njih uzimalo energiju potrebnu za život lol.



Bokovi su se smanjili, to stvarno ne mogu bit sretnija. Imala sam nekad oble bokove, ali nisam tako građena, već je bilo ''salo'' na njima, recimo to tako. Uvijek sam imala uske bokove, ravne, i eto kad sam se počela debljat još davno, shvatila sam da sva hrana odlazi u bokove lol. I eto, onda sam otkrila jednu super vježbu i otopila to salo s bokova ^.^

Gornji dio nogu još želim da se smanji dosta, i ruke također. Trbuh je zasad ok. No, smanjit će se i to s vremenom, nadam se. Nisu toliko ni strašni ti dijelovi.

Idem vidjeti kako ste mi vi :)











- 23:54 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (4)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





- The difference between want and need is self control.

- I don't take the first little bite; I don't begin. I have no problem.

- Don't give up what you want most for what you want at the moment.

- That food looks good. But I will look better.

- Of course it's hard. If it was easy then everybody would do it. It's the hard that makes it great.