Šahovski klub Brda


Click here for Myspace Layouts

subota, 08.09.2018.

Otvoreno pismo Zdenka Jušića


Dobili smo otvoreno pismo Zdenka Jušića koje prenosimo u izvornom obliku u cijelosti:


Postovani 
Zbog Vas koji me poznajete...nesto imam za potrebu reci

Citam sve ovo i...mislim...

Kao diplomiranom pravniku nije mi jasno zasto nitko ne spominje da je Tajnik koji vec dvije godine radi sto mu se prohtje takodjer uzeo sebi za pravo ne staviti na dnevni red  moju legitimno poslanu zalbu na odluku koja nije konacna niti pravomocna.
Uvjeravam Vas sve da ce uskoro morati jer drugostupanjska odluka nije dokument koji je mogao potpisati predsjednik HSS nego jedino i iskljucivo odlucivati je smjela Izborna skupstina koja to za mandata glavnog tajnika Alojzija Jankovica i predsjednika Rolanda Tomasica iz nekih starih razloga nije do danas ucinila.
Informiram vas da Natjecaj za tajnika HSS nije zakonito proveden, a odluka na temelju koje Tajnik vec dvije godine radi nije nikada postala konacna a time ni zakonita.
Suvisno je pricati o tome koliko je  stete ucinjeno hrvatskom sahu u ove dvije godine za mandata i Tajnika i,  nitko ne zna po kojim kriterijima, postavljenog predsjednika Tomasica.
Roland Tomasic je stvarno simpatican i poduzetan ali objektivno govoreci, od prve minute kandidature  do konacne verifikacije glasova izbornih rezultata izbornih postavljenja za predsjednika s predsjednickom funkcijom taj covjek nema niti jedne dodirne tocke osim potpisnika svega vidljivoga i nevidljivoga.
Vi ste na redu da im pobrojite greske i  da ih legitimno smjenite.
No zato se mora odluciti o predmetnoj zalbi ne zato sto Zdenko Jusic to hoce nego zato sto svih 5 legitimnih kandidata ima pravo pod jednakim uvjetima natjecati se za kako ste rekli odlicno placeno radno  mjesto glavnog Tajnika HSS. 
 Izborna skupstina to do danas nije ucinila jer je sastav skupstine bio takav da se nista nije moglo izglasati sto bi bilo za korist hrvatskog saha vec se iz dana u dan tzv. Odlukama islo sve dublje i dublje u propast po nacelu "no matter whar price".

Dragi prijatelji saha i svi moji bliski,

Cijena je previsoka koju neki dobri ljudi svaki dan placaju i vrijeme je da se tome jedanput stane na kraj i da se krene smjerom drugacijeg razvoja hrvatskog saha s novim ljudima po svim razinama,posebno za djecu i mlade.
Zelim reci da cu se na iducim izborima HSS kandidirati na sve za sto do sada nisam i na sve za sto sam do sada davao prednost drugima.
Ukljucit cu se u sve sto sam do sada promatrao i cekao dan da prestane.Nije jos prestalo ali kraj se nazire,dragi prijatelji.Svjetlo nije daleko.
Ne zbog sebe,nego zbog svih Vas koji me godinama poznajete o sadasnjem stanju u HSS i mojoj zalbi o kojoj nije odluceno, u pisanoj formi izvijestio sam Eticku komisiju FIDA-e i proslijedjeno je i dalje i sada u korelaciji sa svime sto se trenutno dogadja u reprezentaciji i hrvatskom sahu opcenito ocekujem da ce uskoro spojiti sliku i ton i ocekujem reakciju.
Kakva,mozete i trebate zamislit.
Imao sam potrebu reci Vam ovo sve i time,a onima koji istinski zele temeljite promjene u svim strukturama hrvatskog saha dati puno vjetra u ledja.

Zivi i zdravi bili...

/Pravnik koji se budi i ide spavat sa saznanjem da o njegovoj zalbi nije niti nakon 2 godine nista odluceno!/

Zar nije to smijesno,zar mislite da sam zaboravio..

Naravno da jesam,sve!

Zar ne vidite?

JUSKE

- 13:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #