< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da or Ne

Dizajn : The Trooper

Opis bloga

Ja,i SCEnE still moga života u svijetu ljubičastih idiota...-i loše rime poput ove


...this is me...

O MENI

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Funny Picture Comments & Graphics
finoJa sam mala bočica otrova,izvana sjajna i ulaštena,a iznutra...pa tko je probao(pokoj mu u duši) zna!Zovem se Sweet Marilyn, pridjev Sweet dolazi od naziva pjesme moje omiljene grupe Guns n Roses
Pravo ime:IMAM
Pravo prezime: IMAM I TO
Godine:Premlada da bih umrla,prestara da bih još živjela
Grad:imam ja i srama....
slušam istari rock, punk,poetic,metal,alternative rock....Ono što slušam:Deep Purple,Simple Plan,Maron 5,My Chemical Romance,R.Stonese,Sum41,Linkin Park,HIM,Drowning pool,Plain white Ts,Poets of the fall,Puddle of Mud,RHCP,Bullet 4 my Valentine,The Clash,Skunk Anansie,Nirvanu,Pearl Jam,Pink Floyd,Led Zeppelin,Guns N ROSES ...
NAJ BENDovi NA SVIJETu:brEAKING BENJAMIN & Flogging Molly & Dropkick Murphys
podvučeno je za one koji ne znaju vrsta irskog punka
I da znam da mi je izbor glazbe čudan ali cjenim i prepoznajem kvalitetan zvuk ali mi je uz to i važna poruka i riječi pjesama...Jazz slušam zato što je to neprocjenjiv zvuk,a i vuče me iz beda i uživam u notama saksofona i dobrog ritma...Obožavam poeziju,naj pisac svih vremena mi je William Shakespire......Bavim se slikanjem,pisanjem i čitanjem poezije,plesom,taekwondoeom,crtanjem stripova,izradom animiranih filmova,između ostaloga pomalo i free runom.....
Slušam samo gore navedene skupine,od ostalog me bole uši...Sve gore navedeno OBOŽAVAM i nemogu zamisliti život bez My Chemichal Romancea , Gunsa i sum41-a


LINKichi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Patricija-cura s kojom sam djelila prva 4 razreda Oš Banije
AGRAMER-lud lik kojem iz nekog neobnješnjivog razloga smetam
ĐURO-zakon likich iz Novaka
TINACHA-fooooora likinja
UniQue SouL-jedinstvena i fora duša
Emo Cura-interesantna osoba,uvijek nađem vremena da pročitam postove

<

PjesMe i LyrIkSichi!!!!!!!!!!


breaking benjamin
BREAKING BENJAMIN 4EVER!!!


If I had to
I would put myself right beside you
So let me ask
Would you like that?
Would you like that?

And I don't mind
If you say this love is the last time
So now I'll ask
Do you like that?
Do you like that?

No

Something's getting in the way
Something's just about to break
I will try to find my place in the diary of Jane
So tell me how it should be

Try to find out what makes you tick
As I lie down
Sore and sick
Do you like that?
Do you like that?


There's a fine line between love and hate
And I don't mind
Just let me say that I like that
I like that

Something's getting in the way
Something's just about to break
I will try to find my place in the diary of Jane
As I burn another page
As I look the other way
I still try to find my place in the diary of Jane
So tell me how it should be

Desperate, I will crawl
Waiting for so long
No love, there is no love
Die for anyone
What have I become

Something's getting in the way
Something's just about to break
I will try to find my place in the diary of Jane
As I burn another page
As I look the other way
I still try to find my place
In the diary of Jane

utorak, 25.03.2008.

oprosti,jesu li moja leđa ozlijedila tvoj nož!?

Danas sam razmišljala (za promjenu)...Da na putu do svoje sobe,u kuhinji zgrabim nož...da isti taj nož zaluta u moj prsni koš...da u boli i očaju otpuzim na cestu dok se zamnom vuče trag moje krvi,pitam se...Da li bi likić u rozom ferrariju to skužio ili bi prešao preko mog umrtvljenog tijela dok bi ispuštala hrvatskom jeziku nepoznate zvučne oblike....Ha..ha ha....kako je to smiješno kada emocionalno poremećena teenagerka ima svoje izljeve na netu...je li moja istina brutalna ili su samo laži prevelike...Vjerujem da je zapravo svijet jedna velika laž...da je život za kakav znamo laž....Da zapravo nema sigurnoga mjesta,dovoljno sigurnoga da se sakriješ od on onoga što te čeka vani..Postoje samo trenutci kada zaboraviš u kakvome se svijetu nalaziš...Postoje trenutci kada zboravim da postoji strah,da postoji bol i da postoji nešto tako gorko kao suze...I onda kada dođe do takvih suza i kada vrisak sklizne sa usana,tada se nadam da mi je to najveći košmar...
Dok hodam beskrajnom tmurnom livadom,trava je žuta i visoka...sve je tamno i plava prigušena svijetlost struji kroz tamne oblake....I ne osjećam,i ne dišem samo živim svoju kob i smijem se suzama kada budem svijesna da će postati gore...Ali onda pogledam svaku ranu,i budem sretna jer sam ih preživjela,i kada kiša počne padati ja uživam u hladnoći i drhtavici...jer u prsnom košu srce mi u vene tjera kipuću krv i onda znam...
Da je vrijedilo...
NE BOJITE SE ŽIVJETI,ŽIVOT JE ZATO

- 19:06 - Komentiraj (13) - Printaj - #


utorak, 18.03.2008.

Neki drugi rat

Hladna sam kao snijeg koji mi je pokrio kosu na putu do kuće...Prazna poput boce koja pluta u nemirnom moru...I padam u tamnoljubičasti lijes...Padam na tu j&%$#? ružičastu postelju u njegovoj mračnoj unutrašnjosti ...Ležim nepomično,a ljudi zaustavljaju poglede na tragu crnih suza na mojim obrazima...I oči su zatvorene ali sve ih vidim i sreću i vrisak i tugu...
Na zapešću trag nekog drugog rata...Iznutra je sve nekako prazno,a izvana hladno i bez reakcija na svaki drugi metak u mojim leđima...Rekli su mi „umri mlada,bit ćeš ljep leš“ i sada ležim nepomično u tom lijesu ali suze i dalje teku...
Doc
Đuro
Breza
Ines
Ino
Toma
Volim vas sve....vi ste mi naj frendovi na cijelome svijetu....ne želim vas izgubiti...
Viktor-vooooooolim te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja sam grozna i glupa osoba...
Ne znam što da još napišem ali...volim vas i želim da to znate!!!!!!!!


By: Stupid Anarch Kid-Marilyn

- 15:48 - Komentiraj (47) - Printaj - #


subota, 15.03.2008.

Je li mi to metak u leđima ili sam samo živa!?

Stojim u redu za večerašnji show...
I svijetlo gori,jarkom svijetlošću...
Usput pokušala sam ti reći da ću biti tu...čekajući...Glazbeno educirani blogeri shvatit će da su ovo prevedene riječi pjesme „by the way“ od Peppersa... Evo me svijete tu sam...U monotoniji današnjice...U sigurnosti svoga teenage života...
Pjesma koja se zavrtila na cd playeru je-tear također od RHCP-a...Polagani beat ove pjesme daje ti osjećaj kao da si na drogama,kao da se sve zavrtilo,a ti stojiš na mjestu,ukočen i nepokretan u odnosu na slobodan svijet koji se zavrtio i tebe izostavio...čuješ samo žamor tisuća glasova i negdije u toj buci svoje ime,ali ne možeš znati odakle dolazi...toliko je ljudi oko tebe.a tebi jednostavno dođe da vrištiš...Vrištiš toliko glasno da podereš grlo...Ali nitko te nemože čuti... i čemu se onda truditi!?Plačem, to je jednostavno tako,ne mogu to zaustaviti a niti mogu sama sebi objasniti zašto ...Evo završava sve...polako odlazi...Život...Tako okrutan a na svoj način prekrasan kao što je mazohistu bol...I kao što je Jankeeju šprica,ovisna sam o životu,jednostavno imam potrebu ubrizgati ga u venu i trnuti na podu dok mi struji krvotokom..Iduće se jutro probuditi u boli,nekoj slatkoj bolesnoj boli...Suze mi padaju na tipkovnicu,a ruke se tresu u slatkoj fobiji o nastavljanju života,sa dobrim i lošim stranama...sa boli i....svime ostalim...
Ne znam što da još napišem ali ponovit ću slavnu rečenicu iz prvog posta:
„Ne bojite se živjeti, život je zato!“

VOli vAs i ČiTa VaŠa ZbEdIraNa MaRiLYn

- 00:59 - Komentiraj (12) - Printaj - #


četvrtak, 06.03.2008.

ŠTAFETA -za koga?-Za TITA!

ZAGRLJAJI ILI POLJUPCI?
...hmm..poljupci...
PEPSI ILI COLA?
..ni jedno ni drugo..jako volim svoju jetru...
LOVER ILI FIGHTER?
...fighter...
ČOKOLADA ILI VANILIJA?
...čokolada..
PRIJATELJI ILI OBITELJ?
preteško
LJUBAV ILI NOVAC?
...ljubav...
SLUŠATI NEKOGA DA GOVORI ILI GOVORIT?
Kako kada,ponekad volim slušati tuđe probleme jer se onda moji čine manji...
KOD DEČKA:
OSOBNOST ILI IZGLED?
...osobnost-važno mi je da dečko ima smisla za humor i da je karakterna osoba...
BOJA OČIJU?
...smeđa ...
BOJA KOSE?
...smeđa...
KRATKA ILI DUGA KOSA?
...duža...
VISINA??
manje važno
STIL?
...jedinstveni i neuštogljeni...

NAJBOLJA FRENDICA??
..breza...
TKO JE GLASNIJI?
..to se nezna...
TKO JE SRAMEŽLJIVIJI?
..ona...
JESI ZALJUBLJENA??
AHA
TKO JE ZADNJA OSOBA
KOJU SI POLJUBILA?
...jedan (užasno) slatki punker...
KOJU SI ZAGRLILA...?
...frendicu...
KOJA TI JE REKLA DA TE VOLI..?
..frend-prije 1,5h...
NA KOJU SI OSOBU ZADNJE VIKALA??
..ja...
KOJA TI JE SLOMILA SRCE??
..ova s kojom sam se zadnje poljubila...
KOJA TI JE REKLA DA TE MRZI??
...ja...
ŽELIŠ LI SE UDATI??
uh...daj oladi....
VJERUJEŠ LI U SEBE??
vjerujem da uvijek mogu više i bolje
KOJI JE ZADNJI FILM KOJI SI POGLEDALA U KINU...??
...Alvin and the Chipmunks....
MOŽEŠ LI PODNJETI ISTINU?
nitko to nemože...
ODNOS SA PRIJATELJIMA..
Jaako blizak
PRVA STVAR KOJE SE SJETIŠ NA RIJEČ USPOMENA
Proslava Nove Godine oko 3-4 sata ujutro...Ja i breza i ekipica...ma luđaci!!!
OSOBA KOJOJ SE DIVIŠ
...samoj sebi...svaki put kada se dogodi nešto loše a ja se ustanem zato što znam da ću živjeti još 60-tak godina...
GLAZBA ILI FILM
...glazba...
HRVATSKA ESTRADA ILI STRANO...
Strano...
PATRIOT?
..u jednoj solidnoj mjeri...
VANJSKI IZGLED?
Nisam optrećena....
NAJLUĐA STVAR?
...bacila se u kupu u 4 mjesecu...
NAJGORI DOGAĐAJ
...prometna nesreća...
NAJ DOBA GODINE
-ljeto i zima....ništa između..al u zimi mora napadat bar 1m snijega ,a u ljetu se temperatura popesti na najmanje +31°C
NAJ HOBI
Zurenje u zvijezde petkom navečer
NajVIŠE VoLIm
30 naj važnijih osoba u mome životu!!!

- 21:15 - Komentiraj (32) - Printaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.