šegrt Hlapić.blog

22.01.2008., utorak

Napokon sunce

Nikada do sada nisam tako teško doživjela tmurne zimske dane.
Nisam osoba koja mrzi neko godišnje doba zbog ovog ili onog. Zapravo svako od njih dočekam s novom radošću i gotovo dječjim veseljem.
No, ova mi zima nikako nije sjela. Ne zbog toga što nije bilo snijega, ili ga je bilo, ili je bilo hladno, vlažno... ništa od toga mi ne smeta ili jednostavno ignoriram, zabavim se nečim drugim. No, tmurni dani su mi strašno išli na živce. Zapravo, čak toga nisam bila ni svjesna. No, ujutro bi mi bilo jako teško ustati se, pogled na tamno nebo me je obeshrabrivao, a neki dan, kada sam shvatila da nisam sto godina vidjela mjesec, baš sam se rastužila.
No, s prvim zrakama sunca, jaglacima (koji u Mikanovcima, istina, cvatu gotovo cijelu zimu) i drugim vjesnicima proljeća, i ja sam živnula.
Već nekoliko dana (s prekidima kada je baš jako hladno ili smrznuto) vozim bicikl. No, na cestama je takvo blato da svako jutro dolazim k'o kreten na posao. Blatna od džonova do koljena. Zamislite, jučer sam odvezla bicikl na servis da mi podmažu lanac i da odmah kupim to nekakvo ulje za poslije, ali mi je majstor rekao da ga prvo očistim. Rekla sam mu da svaki dan prevalim velik put i da će i sutra biti takav i ako ga očistim, kaže mulac, pa ostavite ga da ga opere kiša... bla, bla. Zapravo mu se nije dalo raditi.
Naravno, Deba je umirao od smijeha.
Ali dobro.
Strašno se radujem proljeću, toplijim danima (toplijim, ne vrućim), a moja idealna temperatura je 20 do 25 celzijevaca.
Navodno je 21. siječnja najdepresivniji dan u godini. Nisam ga tako doživjela jer općenito nisam depresivna osoba. No, da je siječanj dug i naporan, istina je.
Napokon smo počeli i s radovima u stanu. Neki dan smo Debin stari, Deba i ja maknuli parkete iz dnevne sobe. Super zabavan posao! Frendica s posla me je zezala da mi je bilo zabavno vjerojatno zato što je destruktivno. Da vam pravo kažem, to je odličan način da se riješite stresa. Opleti po parketima. Jedva čekam skidanje odvratnih starih tapeta. Šteta što je pločice za jednu ženu preteško skidati. yes To uređenje stana mi se čini tako dalekim jer puno radimo, malo smo kod kuće. Čini mi se da se općenito premalo bavimo uređenjem. Zapravo, vrlo dobro znam što hoću i što mogu. Pa si kontam da kada krenemo s kupnjom da nećemo previše komplicirati. Nadam se. Iako, stara cijelo vrijeme nameće neke svoje fore. Petlja se gdje joj nije mjesto što mi stvarno ide na živce. Samo da i to prođe i da budemo napokon u svojem!
Sad sam baš zastranila.
A toliko toga želim napisati. Nadam se da ću ovih dana uspjeti sve ono što sam željela.
Pozdrav svima!!!
- 10:07 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Imala sam potrebu pisati i mimo onoga za što me plaćaju. Mislim da imam puno toga za reći, ako ne nekom drugom, onda sebi. Pišem tek dijelove svakodnevnih događaja koje za sobom povlače hrpe sjećanja. Što će prevagnuti, nemam pojma. Možda će neke osobne stvari biti preuznemirujuće, ne odogovaram za svoje postupke. zujo

Uvijek zavirim

Ovdje i sada

Ne mogu slušati ljude kad se žale kao da su svi drugi krivi za ono što im se događa, a oni su mučenici i pravednici. Nije mi jasno kako svi do sad već nisu shvatili da su skro sve najvažnije stvari u životu upravo onakve kakvim ih sami naprave. A tu ubrajam i muško - ženske odnose.
Krešimir Pintarić, Ljubav je sve