šegrt Hlapić.blog

20.12.2007., četvrtak

Koliiko je to 700 kuna?

Danas smo Deba i ja napokon otišli potrošiti 700 kuna božićnice. Radovala sam se tom bonu jer bolje išta nego ništa. Osim toga, u Konzumu ima toliko toga što se može kupiti. Prva na listi je bila Niveina noćna oxygene krema. I naravno, bila je prodana!!! Nije to neki bed jer ću si je već sutra kupiti negdje drugdje. Zapravo, ne znam zbog čega sam se toliko i naljutila. Biško je bio dobar, nije bio nervozan jer smo, zapavo, kupovali uglavnom sve s popisa i ono što nam zaista treba.
Mislili smo kako ćemo naići na neviđenu gužvu, ali smo potrefili pravo vrijeme. Hm, ušli smo u trgovinu u pola devet. Bila sam sigurna da će nas sve prodavačice mrziti, ali nisu, bile su pristojne, a ja sam ih gnjavila s glupim pitanjema o cijeni Dove sapuna. Katastrofa. Mislim da nikada ne bih mogla raditi taj posao. Ili možda bi, uglavnom sam pristojna na većinu "pacijenata" koji me svakodnevno gnjave telefonom.
Uglavnom, kupili smo benkicu s pingvinima za Žarka (o da, Žarko je naš mali kum i ima mjesec i pol dana, a Deba i ja se totalno furamo na pingvine i miševe), poklone za mamu i tetu, viski i još nekoliko gluposti. Teta me je pitala jesmo uspjeli potrošiti 700 kuna. Pitala me što smo kupili što mi je bilo super smiješno. Kada je čula da smo kupili nešto malo stvari, začudila se pitavši što smo mogli kupiti za 700 kuna. Zamislite!
Mislim, ona je žena koja u pekarnici kupuje kruh od jučer jer taj košta 2 kune.
I onda zaista, za 700 kuna se može kupiti toliko toga, ali zaista puno toga. Nekim ljudima je to mirovina, odnosno mjesečni prihod, a mi smo samo butelju vina platili 40 kuna. Ona bi za litru vina najviše dala 15 kuna, to su ona bolja. No, ta je žena nama dala 5 tisuća eura koje je uštedjela (istina, to joj je životna ušteđevina, a ima 76) i koji su nam pomogli pri kupnji stana. Pitam se, hoću li ja moći jednog dana na taj način pomoći svojoj djeci. Hoće li mi biti važnije piti iločki traminac i jesti fini sir od toga hoće li se moja djeca na mene moći osloniti. Voljela bih imati i jedno i drugo. Voljela bih da djeca imaju povjerenje u mene i da im osiguram budućnost, no ne bih se voljela odricati nekih stvari, a onda kasnije izigravati mučenika. Jer, moja teta to radi, a to nije lijepo i ja se ne osjećam dobro. Ali opet, dala mi je 5 tisuća eura. Mogu li vaši roditelji vama u ovom trenutku dati toliku lovu?
Krenula sam s predblagdanskom kupovinom, a upala u začarani krug.
Ja volim novac i volim ga trošiti i to ne samo na sebe nego i na druge. Mislim da nisam škrta i da ću djeci i onima kojima mogu pomoći dati koliko mogu, ali neću prigovarati. Škrta sam jedino u situaciji kada znam da neću moći preživjeti do kraja mjeseca jer nema šanse da idem u minus i slične fore.
Mislim da će biti dobro ako ne budem djecu uvaljivala u dugove, ako mi ne budu morali dodatno plaćati starački dom, ako ne budem morala posuđivati lovu od njih.
Joj, sve su ovo preteške riječi za jednu srijednu večer.
Idem sada spavati, moji me dečki čekaju ispod jorgana.
Da, naravno da smo prešli tih 700 kuna. Ne puno jer ćemo sve druge stvari koje nam zaista trebaju kupiti sutra.
Uostalom, 700 kuna je goli kurac. Za tu lovu možete kupiti i samo jednu majicu, na primjer.
Laku noć!
- 00:15 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Imala sam potrebu pisati i mimo onoga za što me plaćaju. Mislim da imam puno toga za reći, ako ne nekom drugom, onda sebi. Pišem tek dijelove svakodnevnih događaja koje za sobom povlače hrpe sjećanja. Što će prevagnuti, nemam pojma. Možda će neke osobne stvari biti preuznemirujuće, ne odogovaram za svoje postupke. zujo

Uvijek zavirim

Ovdje i sada

Ne mogu slušati ljude kad se žale kao da su svi drugi krivi za ono što im se događa, a oni su mučenici i pravednici. Nije mi jasno kako svi do sad već nisu shvatili da su skro sve najvažnije stvari u životu upravo onakve kakvim ih sami naprave. A tu ubrajam i muško - ženske odnose.
Krešimir Pintarić, Ljubav je sve