Photobucket - Video and Image Hosting

My man!

U mom životu postoji Pero. Pero je njegovo drugo ime.Pero plijeni većinu moje pažnje. Pero je prvi kojeg ugledam ujutro kad ugasim budilicu, i zadnji kojeg pogledam navečer prije počinka. Ponekad mi Pero trči i kroz snove. Pero i ja živimo skupa. Pero je moj oslonac, podrška, prijatelj, ljubavnik. Pero nije tip s kakvim sam se zamišljala kad sam imala šesnaest, ali drago mi je da nisam završila sa takvim tipom. Pero je nježan, pažljiv, zgodan, sexy, pametan, obrazovan, pismen, elokventan, ....Pero iznosi smeće, čisti, pere, pegla, peče muffine, reciklira, kupuje kruh i novine, ne gleda utakmice, kupuje samo hrvatsko, Pero mi uvijek zna odabrati poklon …Pero će jednog dana biti divan otac našoj djeci, i divan suprug….ja obožavam Peru. Pa čak i više od toga…

But, there is always a but...

Pero je picajzla. Ili u najmanju ruku Pero je kompliciran.
Njegov dio ormara je uvijek bolje složen nego moj. Pero uvijek voli biti mirišljav i opeglan, pa se jednom obučena majica teško može obući još jednom.
Pero ne voli piti iz čaše koja je netom oprana i još mokra. On pije samo iz suhih čaša.
Pero ne voli majonezu u vrećici. Zbog njega moram kupovati majonezu u tubi, u kojoj uvijek nešto ostane.
Pero me maltretira za zubnu pastu koju ostavljam otvorenu. OK, ajde to većini ljudi smeta..
Pero pere veš po bojama, ali ne kao bijeli, tamni, svijetlo šareni i tamno šareni, nego kao zeleni, crveni, plavi, smeđi, žuti, bijeli - fini bijeli i obični bijeli.
Pero pegla bolje od mene. Ja mu peglam samo bokserice i ono što se ne vidi. Perine bokserice ja ne znam opeglati dobro, jer ih peglam s „prave strane“ pa se „usjaje“. Ja Perine bokserice ne znam ni slagati, jer ih ponekad složim tako da su gumbići unutra, a ponekad da su vani, a to Peru zbunjuje. A ponekad ih složim na lijevu, a ponekad na desnu stranu, pa ih se ne može lijepo složiti u ladici.
Pero ne puši i ne pije, pa ne voli kad ja pušim i pijem.
Pero ima manje kila od mene:-)...

Ovako površinski, Pero i ja smo sušte suprotnosti. Po osnovnim zakonima fizike, suprotnosti se privlače.

Pero, volim te!

12.09.2005. u 12:21 | On/Off

Komentari (30) | + | -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Phil proclaimed, "The way to achieve inner peace is to finish all the things you have started and have never finished." So, I looked around my house to see all the things I started and hadn't finished, and before leaving the house this morning, I finished off a bottle of Merlot, a bottle of White Zinfandel, a bottle of Bailey's Irish Cream, a bottle of Kahlua, a package of Oreos, the remainder of my old Prozac , the rest of the cheesecake, some Doritos and a box of chocolates. You have no idea how freaking good I feel.

Arhiva

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (1)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (9)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (11)
Listopad 2005 (7)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (5)

Linkovi

Bloghaer








E-Mail!




Top linkovi

Žemskinje

Armanina
Dva
Dinamitna
Demjan
Dupinka
Dora
Dragica
Izgubljena
Jazzie
Jezdi
Jana
Koki
Moix
Penellopa
RiLady
Rubia despues
Slatka žvakica
Trill
Zvončica

Muškići

Đuro
M5
JJ
Neutrino
SSpot
Zlo-i-naopako