..in the agony of life..

subota, 03.03.2007.

Sjećanje

<font color=#FF0000>memory</font>
Noć. Tiho je. Na ulici jedino ulične svjetiljke odolijevaju kiši. Gleda me s prozora zavijena u sjenovite misli. Oči su prozor u odaje njene mlade duše. Ranjene duše. Gleda me blijedom ljepotom.. nestaje..
Ostaje samo sjećanje na njen nečujan pogled. Kiša ne ispire dodire, poljupce.. Budi tugu.
Stojim u sjećanju i osvrćem se.
Vidim, dolazi sretna. Njen hod budi u meni do tada nepoznate osjećaje. Sretan pogled mi osvjetljava dušu, donosi tračak nade, dotiče moje lice.. Zagrljeni smo u vihoru osjećaja. Sami smo. Sretni.
Iz sjećanja me odvaja tup udarac. Ležim, obavijen maglom. Vrela krv teče mi niz obraz. Vozač viče, doziva. Na drugoj strani ona me doziva. Njena ruka miluje mi lice.
Hladno je. Posljednji dah, nema straha. Odlazim k njoj. U vječni zagrljaj. Toplina njenih očiju odvaja me od surovog svijeta. Zora je. Živim sjećanje.
- 18:13 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

..koliko vas je do sada bilo..
Free Web Site Counters