< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DiZaJn: the dark knight kik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost




Ime: Paa... Samo me zovite Sad Girl... rolleyes
Datum rođenja: 27.6.1994.god.
Osobnost: Depresivna, tužna, sanjarka, pesimistik, usamljena, povučena,
inspirativna, lakoumna, teška...
Što volim slušati? .........Metal najviše, ali slušam i sve ostalo.........

Što čitam? ..............Večernji list..........hehelud
velika sam ljubiteljica knjiga... čitam sve što mi dođe pod ruku... pa tako uživam u Elizabeth Kostovoj, J.K.Rowlling, Bali Raiu, Stephenie Meyer... neću dalje...bang
Čime se zabavljam u slobodno vrijeme:
Crtanjem (Nimalo nadarena!), pisanjem, čitanjem, slušanjem glatbe i msn-om...
msn adresa: krvavi_tragovi@hotmail.com
Ljubav: trenutno slobodna i sretna....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

I will never let you fall I'll stand up with you forever I'll be with you throw it all Even if you say me That you don't need me any more... I will be your eyes in dark... When angels from heaven will sleep I will be awake... I will never leave you alone... I will never turn my back on you... Forever your Forever broken guardian angel...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

"The wise man said just raise your hand
And reach out for the spell
Find the door to the promised land
Just believe in yourself
Hear this voice from deep inside
Its the call of your heart
Close your eyes and your will find
The way out of the dark"

i

..........


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

srijeda, 01.04.2009.

Jedna suza koja obasjala mi je tamu i probudila tugu koju sam dugo skrivala u sebi...

Ljudi moji... vaša blogerica je bolesna... i to jako... ne mislim ni na kakvu bolest kao što je gripa ili vodene kozice ili pak neku ozbiljnu bolest kao što je leukemija ili sida... ne... bolesna sam, a nitko mi ne može reći od čega bolujem... to me čini još tužnijem nego prije te iz mene u zadnje vrijeme izlaze samo tužne i depresivne pjesme koje bih voljela nekome pokazati i pročitati a ne mogu... objavila bi ih ja na ovom blogu ali ni sama ne znam kakve će reakcije izazvati te male riječi koje mogu srušiti i više od malo maštovitosti... zbilja ne znam što bih trebala učiniti...umor me je toliko svladao da sam u zadnje vrijeme samo za krevet...javit ću vam se s malo više mašte kada budem sposobna za to, a do tad vas molim da imate malo razumijevanja za mene... Unaprijed se zahvaljujem... vaša Sad Girl

Image Hosted by ImageShack.us



Prijatelju....

Volim te sto kad spustis ruku na moje bremenito srce,...prijedes
preko svih ludosti, povrsnosti i slabosti koje jednostavno
ondje moras zamijetiti i sto na svijetlo dana izvuces sva ona
divna i bljestava blaga koja nitko nije uocio
jer se nije ovdje dovoljno dugo zadrzao....



Image Hosted by ImageShack.us

- 22:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.