Studentski život i planovi za dalje...

nedjelja , 09.10.2016.

Pozdrav svima.
Evo, prošao mi je prvi tjedan fakulteta i moga samostalnog života u drugome gradu.
Fakultet mi je odličan, ekipa još bolja, profesori mogu i bolje. Sprijateljila sam se s dosta ljudi, dečki i cure su stvarno super. Već idemo zajedno na kave, van, pomažemo si već sada i zbog toga mi je jako drago.
Na sreću, nisam baš baš sama u nepoznatom gradu. Sa mnom je bratova cura u stanu pa mi je lakše. Tako da sam u četvrtak već bila vani, da malo upoznam i noćni život novoga grada, a i mogu izlaziti dok ne počne učenje.

Vani sam upoznala jednoga zanimljivoga dečka, peta godina fakulteta. Baš mi se svidio. Razmijenili smo imena, brojeve i idući dan je odmah počelo dopisivanje i poziv na kavu. Ne znam što će se dalje odvijati, ali javljat ću vam.
Uglavnom, pričali smo o svemu i dosta smo slični. On je meni ispričao što će poslije faksa. Kaže da želi raditi s djecom. Želim i ja. Pričala sam mu kako nisam uspjela upisati fakultet koji želim i kako su mi svi planovi propali.
Predložio mi je da završim tih 5 godina fakulteta, a onda, obzirom da mi je želja da radim s djecom, da položim pedagoške predmete. Iskreno, nisam ni znala da se to može. Malo sam googlala te vidjela da je polaganje tih predmeta 12 tisuća kuna. Tako da već počinju planovi da idem raditi na more preko ljeta jer mi je želja za to jako velika. On je odjednom postao moja prevelika motivacija i jako sam mu zahvalna na tome. Nepoznati dečko, a toliko mi je lijepih riječi rekao i toliko me motivirao - kao nikada do sada. Ne znam, mislim da je vrijedan, vidjet ću vremenom.


Kroz par dana ću se prijaviti u volonterski i u studentski centar. Krećem polako s volontiranjem i naći ću si neki posao. Sve se može kad se hoće. Motivirana sam jako i nadam se da ću uspjeti u svemu. Držite mi fige! ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.