< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2010 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

EVERY DREAM HAS ITS PRICE...

Znamo što jesmo, ali ne znamo što možemo biti.

Bolje da vas mrze zbog onoga što jeste, nego da vas vole zbog nečega što niste.

Život se ne mjeri brojem udisaja, već brojem trnutaka od kojih zastaje dah

If the facts don`t fit the theory, change the facts!

Linkovi

Pregnancy%20ticker
Make a pregnancy ticker



Free Web Site Counters

utorak, 03.11.2009.

Superwomen or not...

Baš si razmišljam zadnjih nekoliko dana, da sam nakon predugo vremena konačno, ajmo reć – mirna. Ne bih upotrijebila riječ staložena ili sretna, jer još nisam tamo, ali možda je odgovarajuća riječ – zadovoljna.
Nema više pritiska, nema više razmišljanja, nema više neprospavanih noći razmišljanja što će bit s mojim životom...Jednostavno sam se – pomirila sa svime, a najvažnije je da sam se pomirila sama sa sobom.
Inače, svaki put kad me žvajzne neka depra, blues, tuga... kako god... imam onu svoju muzikalnu terapiju. Doslovno se ubijam u tužnjikavim i dubokoumnim pjesmama, a kad ih počnem slušat sa polusmiješkom, znam da je vrijeme da promijenim cd. Doslovno i preneseno... Pa tako u zadnjih par dana kod mene svira življa glazba. No, evo danas sam u autu pustila staaaaaaaaari cd – kompilaciju koju mi je napravila moja Darling :)
I slušam jednu stvar, koja bi me možda prije koji tjedan ubila u pojam – al danas mi je neobjašnjivo dala novu snagu.
Snagu da zatvorim vrata i sa smiješkom krenem dalje. Stihovi koji su me dodatno ojačali. Stihovi uz koje sam do kraja dobila samospoznaju da vrijedim više, da zaslužujem više od onoga što sam imala. Da ono što sam imala – nije vrijedno niti mene, niti moje pažnje. Jer čovjek kojem sam dala svoje srce, svoje «moći» - nije to znao cijeniti. Niti se znao time nositi. Bio je uz mene samo onda kad sam bila jaka – za njega. U trenutku kad sam izgubila te «moći» - njega više nije bilo...
A u životu ću još nebrojeno puta ostati bez njih – bez svojih «moći» da sa osmijehom na licu prolazim kroz život i probleme. Da kroz život prolazim snažna. Nedodirljiva. Jer napokon, kad mi «moći» oslabe i ja sam samo običan čovjek...
No, danas sam sa osmijehom slušala te iste stihove u kojima se nekim čudom – u svakoj riječi mogu pronaći, i konačno mogu reći – dobro sam... Idem dalje... :)

You called me strong, you called me weak
But your secrets I will keep
You took for granted all the times I
Never let you down
You stumbled in and bumped your head, if
Not for me then you would be dead
I picked you up and put you back
On solid ground

If I go crazy then will you still
Call me Superman
If I'm alive and well will you be
There holding my hand
I'll keep you by my side with my
Superhuman might
Kryptonite



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.