Od djetinjstva sam voljela vodu - rijeke i potoke, jezerca i bare.



Photobucket
rega, rega - kvak!

Žabac na Rusalkinu dlanu ... i na YouTube
frog in my hand



Prošlog mi je ljeta moj susjed rekao:
Tvoj vrt je nekako drugačiji od drugih vrtova,
kao da ima dušu
.

Zamislila sam se i odgovorila:
Da, ima. Moju.

Ako moj vrt ima moju dušu, tada je jezerce
"duša moje duše".
I zaista, moj vrt i vrtna jezerca više su mi od hobija -
to je moja oaza, moje utočište, moj "komadić raja".


dva za jedan: Perin i Đurin blog


Ignis, Vila zaštitnica jezeraca i kuma bloga


Još jedna vila što lebdi nad jezercima.
Erato, muza poezije.
Drugo joj ime -
vitae

Vitae: Ruži iz dravskih vrtova

Opojni miris i blagost
vrtu i srcu i dlanu
pružaju latice njene
iz sjene..

To nije običan cvijet;
bjelinom on zadivljuje,
a rumenim rubom
opire se svijetu grubom
nesklonom ljepoti...

Il' trnom
što mekši je od sna...
tko zna?

Al' noću,
kad padne mrak,
obuzima je neki čudan strah!

Ne kloni tad,
ne strahuj,
glavice malena, snena...
satensku tvoju ljepotu
prekrit će noću dravska pjena;
ne trebaš trna
dok snivaš
nimfe i vile
u svojim dvorima
od zelene svile
...


Sretne li Rusalke.
Obje je vile darivaju, obje nad njezinim jezercima bdiju.





Rupe na vrtnoj tarabi


koki
armin
finding myself
kora
misko
bubilo
majstoricasmora
zmajka

katrida
aquaria
djevojčica lutalica -pinky
horsy
horsey
daniela
lucija9
redakcija jučerašnjih novina
playera
atlantida
irida
Tixi
šareni pajaci
maslina oliva
necutako
minerva- bitter sweet symphony
prudence
panova frula
1977godina
agnie
iskra
Fanny7
LudaMarta
brunhilda
maslackica
cordelia
borgman
MadDog
melodius
Dida
gogoo
sjedokosi
lazy daysleeper
drano, Sićušna plava iskra
slatko grko
Grof V., Vladimir Ordanić
viola
maslackica
borut i vesna
njofra 1
guedes
ledena
slatko grko
kike
mimi
bijeli koralj
vrapčić
decembar2001
sillvanus, stolisnik
plavi zvončići
nihonkichigai
miris dunje
laughing granny
kolegica mica
ježev blog
dinaja
odmor za umorna srca
istina o životu
mendula
sewen2
dream_maker
bespelj
gustirna
morska zvijezda
sagittariusclassic
dordora
greentea
boccacio
perdido
cvjetići
poezija duše
kenguur
fizikalac

Neću ni ja više nikoga upisivati u linkove.
Misko je u pravu, taman zavoliš nekog ...
... a on(a) ode.
A, ja, kakva sam, nisam u stanju izbrisati ni pokojnike iz direktorija mobitela, a kamoli ove koji odoše s bloga.

Ipak, nikad ne reci - nikad
.

santea

greeneyes

vierziger

walkingcloud
tip koji sjedi
bez šavova
zrakoplov



Rusalkina začarana jezerca ... i svijet oko njih

06.11.2006., ponedjeljak

Izvješće: podatci i "obrada"

Odgovori blogera

Na pitanje: Što to traži odgovorna žena?

Photobucket - Video and Image Hosting


Odgovori u konkurenciji


Ignis:
• novi dom
• drugo dijete
• trazi bolje mjesto za zivot. Gdje svom djetetu, ali i ljubimcu moze pruziti odgovarajuce uvjete zivota
irida:
• traži sebe izgubljenu u moru odgovornosti
• možda odgovorna žena ipak traži mjesto gdje bi se malo rasteretila....,
• a možda i bježi od nečega ili nekoga
majstorica:
• odgovorna žena ne zna što traži –zato je i odgovorna jer ne zna što traži,
• odgovorna žena traži neodgovornog muškarca, da mu onda može prebacivati cijeli život kako je sve na njoj
• traži nekadašnju sebe, izgubljenu na putu svoje odgovornosti
• Što traži ona jadna pretovarena žena sa svijećom u ruci? Možda bismo mogli odgovoriti kao Diogen da traži čovjeka
slatko grko:
• Odgovorna žena bježi od odgovornosti sa svim svojim rekvizitima. Takve smo mi,mjenjamo svijet ali ništa ne ostavljamo iza sebe i što dobijemo,privid promjene,jer sve ovo što ona nosi uvijek ide uz nas,a najviše svijeća da svim ovim živim i neživim bićima osvjetli put
• Ne bi željela da ona naša odgovorna žena neđe pronađe kakvog žabca i pomisli da ga može pretvorit u princa jer bi na leđima još i njega mogla nosit,možda kad se spusti na zemlju,kad sve ono odloži,kad bude imala bistru glavu,možda od žabca i postane princ
brunhilda:
• Odgovorna žena bježi
plejadablue:
• odgovorna žena traži mrvicu neodgovornosti
• odgovorna žena je u potrazi za izgubljenim vremenom
• možda traži dobar sexshop da si kupi dildo za rođendan..:))..
niggi:
• Odgovorna žena traži dom za sebe koji će otključati sa onim ključevima kako bi mogla odgovorno koristiti metlu. Mislim da ona traži i neki lonac ad upotrijebi onaj pribor za kuhanje
Mandarinica:
• mislim da ona zapravo nista ne trazi! :) meni sve deluje kao slikovni opis SNA; sna jedne zene, majke ... sanja da leti, a koga bi povela na tako interesantan i nezaboravan dozivljaj?
• cvece /mozda buket/ ... simbol ljubavi njenog muza
• ispunjenje u svim segmentima zivota. da ne zaboravimo i 'slabiji pol'
• meni je ona jednostavno SRETNA. ISPUNJENA. a vecina je vidi na suprotan nacin... ali meni njeno lice kazuje potpuno suprotno
borgman:
• traži dio svoga života koji gubi svaki dan radeći poslove koji su joj natovareni,
• traži vrijeme...
• traži mjesto pod suncem gdje će iskrcati sav taj teret
• traži dom...
• traži nekoga da to sve istovari i pobjegne...odleti
• traži SLOBODU
(a sloboda se traži svijećom u ruci)
• neću napisati da traži Borgovu kocku jer bi to ipak bilo ostvarenje svih njenih želja, pa se zadovoljite prethodnim tekstom
Sanjac:
• Ja osobno ne mislim da ona nešto traži, nego je samo upalila svijeću pošto pada noć, pa ne želi da siđe sa svoga puta, a njen put je ODGOVORNOST. Od nje se očekuje da bude odgovorna majka, žena, gazdarica,..., i ona ispunjava tuđa očekivanja, ali pri tome zaboravlja na sebe samu, na svoje "ja".
aquaria:
• traži malo unutarnjeg mira koji joj očito nedostaje
finding myself
• Jednostavno - traži dom...
naravno, "odgovorni dom" - dom koji joj odgovara... ne kuću, već dom...a mislim da to i nije tako lako pronaći...
Almma
• pa zar nije logično,
drži svijeću i napreže oči,i ona traži čovjeka,pravog čovjeka,koji se izgubio u današnjem vremenu,a vjerojatno i njenom
• a i mogla je pobjeći kako god je znala(možda je to njen san)od zlog muža,sa svim stvarima koje su joj najdraže i najpotrebitije,
očito je san,jel bi bar imala neko prijevozno sredstvo il noge,ako već to sve može nositi leteći,sa svijećom u ruci,mogla bi i hodajući,no u snu,letenje brže ide,prije dođeš do cilja.
Čak je doma imala i one zvončiće,što tjeraju zle duhove u nekim zemljama,a postale moderene tu od kad je i tu ušao feng shui,ne ide mi to za to doba)s obzirom kako je odjevena),tako da bježi od nečeg ružnog,
• zaboravila sam reći da kog smo se vraga uvatili toga da žena ima nekog muškarca,možda to i nije njeno dijete,možda je rod ili od
nekoga,pa je i njega uzela za spasit iz kuće.....
• Možda se desila neka neočekivana nepogoda,pa je sve krenulo iznenanda.....znaš.....to me podsjetina rat u mome gradu,
kad je trebalo strčat niz skaline,ja bih uzela jedno dijete ispod jedne ruke,drugo ispod druge,i ostatak,kako sam znala,ono najneophodnije i što mi je bilo pri ruci,jer nije više bilo povratka gore,dok ne stane aždaja.


Odgovori van konkurencije.

Kora:
• odgovornog muškarca
misko:
• bježi od odgovornosti
katrida:
• traži pouzdanost. Jer joj je sve teže nositi se s razočaranjima koje joj priušti-nepouzdanost.
• .......odgovorna žena traži svoj mir...........
• Ne traži muškarca, treba li toj ženi zaista još i muškarac? Bi li letjela i dalje pod tim teretom?
• iskusila je život sa partnerom, dokaz beba i sad traži svoju kućicu i da bude gospodarica svoje odgovornosti, a ne da je odgovorna za njegovo , ko zna što
zmajka:
• ne muškarca, rodila je.
Ne ljubav, ima je.
(Pogledajte joj ruku kojom drži dijete.)
Sigurnost stvara sama, u očima joj se vidi.
Traži - pouzdanost.
To još nije našla, zato traži.

Pleyera
• Ja znam što ja tražim :)
Tražim izazov srcu.
Sve drugo se podrazumijeva, jer sam željela da postoji.

Napomena:

Kora, katrida, zmajka i misko – članovi povjerenstva, pa su njihovi odgovori van konkurencije.

Pleyera veli kako se ne natječe.
Ipak i njezin odgovor je tu. Izvan konkurencije, jer je ona tako odabrala.


Analiza i interpretacija podataka:

«Statistika»:
odgovore je ponudilo 19 osoba (14 u konkurenciji, 5 van konkurencije)
15 blogerica i 4 blogera.
Ukupno je ponuđeno 45 odgovora.
Xmin – 1 odgovor
Xmax – 7 odgovora («stihovi» iz borgmanove «cijele pjesme na tu temu»)

Uzorak je mali. No ja ga smatram velikim.
Nije reprezentativan. No u njemu je cijela reprezentacija. Mojih prijatelja blogera.

«Sinteza»:Što dakle mislimo o cilju potrage odgovorne žene?

Photobucket - Video and Image Hosting



Ja sam samo složila. Koristeći vaše riječi i sintagme.

Žena. Odgovorna.
Traži:

Samoispunjenje.
Pouzdanost, jer joj je sve teže nositi se s razočaranjima koje joj priušti-nepouzdanost.
Mir, slobodu, vrijeme. Dio života, koji gubi, radeći natovarene joj poslove.
Traži sebe, izgubljenu u moru odgovornosti, sebe kakva je bila nekad...
I mjesto gdje bi se rasteretila od odgovornosti.
Traži dom. Svoje mjesto pod suncem. Kućicu u kojoj bi bila gospodarica svoje odgovornosti.
I dijete, cvijet il' buket, simbol ljubavi ...
I mrvicu neodgovornosti i izazov srcu i ljubav.

Traži, naprežući oči i sa svijećom u ruci – čovjeka, muškarca, odgovornog ili neodgovornog. Koga bi povela sa sobom. U interesantanu i nezaboravnu životnu pustolovinu.
Il' traži žapca, da ga pretvori u princa. Uz nadu kako neće morati tegliti i njega.
Pa zato ponekad muškarca i ne traži. Jer već ga je našla. Iskusila njegovu ljubav. Ima je, pa je više ne mora tražiti. A možda se i razočarala. U muškarca(e) i u ljubav.

Odgovorna žena hoda po putu, zvanom odgovornost, putu tuđih očekivanja, na kojem zaboravlja sebe i svoje «ja».
Možda – ne traži više ništa. Možda je – odustala od potrage. Ili uopće i ne zna što traži?
A možda je izgubila sebe, glavu, svoj glas i pojam šta se događa u svijetu izvan njezinog polja odgovornosti?

Možda zato i bježi. Od odgovornosti. Od nečega i nekoga. Od nečeg – strašnog.
Od zloga muža.
Od nepogode il' rata.
S djetetom. Svojim. Il' jednostavno s djetetom. Djecom. Bilo čijom. Djecom koju spašava od nevolje. Napuštajući svoj dom, pred ratom i nepogodom. Noseći sa sobom dio svoje imovine. Onaj koji stane na pleća. Il' u najlon vreću. Samo ono nephodno, što može ponijeti ...

Pretovarena, ona želi odložiti svoj teret, ili barem dio. Da može poletjeti i letjeti, lakše se nositi s razočaranjima, ispunjavati se. U «svim segmentima života».

No, možda je odgovorna žena – jednostavno sretna. Ispunjena. Ozarena lica.
Iako se mnogima ne čini tako.

No, meni se čini kako je važno. To što žena traži. To da žena traži.
Da ustraje. U traženju. I ne odustane. od potrage.

Jedno možda!
Možda pitanje i nije bilo pravo.
Možda je trebalo pitati: Što traži čovjek?
Osoba muškog ili ženskog roda.
Muškarac ili žena? Žena i muškarac!
Ljudska osoba. Odgovorna ili neodgovorna.
Što to čovjek traži? Za čime traga?

Eto!
«Posložila» sam sam vaše odgovore.
Jedan po jedan. I sve zajedno – u "sintezu".
Nadam se da nisam nikoga i ništa propustila.
Ako i jesam, ne iz namjere da «varam».

Molim cijenjeno povjerenstvo – da provjeri.
I usuglasi mišljenja i procjene.

Čiji je odgovor na pitanje ...

Što li to traži odgovorna žena? (fiktivna, ona sa slike i ona stvarna)
... odgovor number 1.

Povjerenstvo može vijećati. Koliko dugo želi.
A onda nas izvjestiti - o rezultatu.

A ja ću tada – ispuniti obećanje.
I napisati post na izabranu temu.
Bilo koju temu koju izabere pobjednik/pobjednica!



- 12:00 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      




tempus fugit!
carpe diem.




2006 - 2018. by Rusalka.
zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora.


RUSALKA PUZZLE



SCORPIO

eighth sign of the zodiac,
introverted sign;
its element is water;
its quality is fixed;
its planet is Pluto;
its stone is Opal


Photobucket



ptičica

rusy on flickr

ruuuuuuu7@gmail.com





Hvala, Lazy, za taj lijepi Waltz!


Ed Bruce - Everything's A Waltz



We don't dance the two-step anymore
All we need's a small part of the floor
The band can go on playing almost anything it wants
When you fall in love everything's a waltz

Eyes are meant for looking into
Way up close
Arms were meant for holding
What you want the most
Lips were meant to say what bodies
Feel down in their hearts
When you fall in love
Everything's a waltz
...

Šteta, Lazy, što je tvoj account na Youtube suspended ...


...

Photobucket












moj_dragi_Lucky

Dragi moj Lucky, još uvijek te vidim, na ogradici vrtnoj sjediš. I u Rusalkinu srcu.

crnobijeli se debeljko
u šareniji vrt preselio
sad je na obali
nekog plavljeg jezerca.

na ogradici rusalkinoj
jedna sjena sjedi ...
ni bijela, ni crna,
sja u svim bojama duge.

znam kakva je
to kiša kapljice
gorke raspršila,
znam kakav je to tračak
sunca dugu obojio.

moj Srećko mi poruku šalje:
voljeti se ne boj, rusalko.

ne brini,
slatki moj debeljko,
krzneni.
uvijek ću voljeti tebe.

i bojat ću se,
uvijek ću se bojati ljubavi,
jer ljubav je krhka,
ma kako velika bila ...

al' nikad više pomisliti neću,
dragi moj sunčevi zračku,
najdraži moj
crnobijeli mačku,
da ljubiti ne mogu
i ne smijem.

na ogradici rusalkinoj
uvijek će jedna sjena sjediti,
ni bijela, ni crna,
i bijela i crna ...
i sjat će
u svim bojama duge.






Opis bloga


Rusalka živi u jezercu ... ali povremeno izlazi i na obalu.
Rusalka je naizgled "dobra" ... ali ponekada zna - potkačiti noktima.
Rusalka priča s ribama ... i žabama.
I vrijeba prolaznike ... da ih posjedne na svoju klupicu
(ne bojte se - ne onu na dnu jezerca).
Rusalkin vjenčić je od vodenog cvijeća.
Tu je ... iako je više ne kruni.


Rusalka se ogleda u vodi.
A krugovi na vodi
izobličuju njezin odraz.
Ili ga možda - uobličuju?

Ovdje ćete saznati:
Kako stvoriti vrtno jezerce i pomoći Majci prirodi u njegovu održavanju?

O zlatnim ribicama, žabama i lopočima.
O posjetiteljima vrta.
Ali i o čemu Rusalka razmišlja. Čega se sjeća. Čemu se nada.
O čemu mašta.
Kakve snove sanja.
Kakve slike voli.
Što čita i što je - već pročitala...
I - što tek namjerava pročitati.




Poklon Grofa V.:
dječak i vila


koliko malo godina
može imati dječarac
što sam trčkara
između busenova
i kamenova
između bunara
i taraba
i zbori sa sobom
mislima
samoću
djetinjstva
vazda zaigran i
s a m
jer igra je bila
njegova mašta
u kratkim hlačama
u plavim sandalicama
na nebu
bijeli oblak
još jedan
i dolje jedan
u vodenom krugu
što ga je baka zvala
j a r u g a
na njemu čudna
zelena stvorenja
s izbuljenim očima
i nečim u grlu
od čega je noću
odjekivala mahala
i pjevale sjene
pod pendžerima
u teglama
dok bi se najele
majčina cvijeća
i napile daha
s usnulih usana

u onoj vodi
življaše Vila
obrasla bijelim
ljiljanima
na glatkim
mesnatim
listovima
i kosa joj
se trskama
češljala
divna
čarobna
preduga
jednom je
dječaka bila
na suho prenijela
dok se zaigrao
u šetnji kliskim
dlanovima
jer mutna
bijaše pjesma
mulja
i pretužna
majčina
zazivanja
za tako preran
k r a j

a ona se stvorenja
čudna zelena
igraše noću
sjajnim nebeskim
draguljima
i svako bi malo
po jedna pala
s višnje modrine
u tihu vodu
djetinjstva
i bila bi od njih
vila tako sjajna
tako lijepa
urešena
dok je zorom
ne bi sastala
sanjivost
vilinska
kleta




.

Rusalkina zbirka žaba i riba