Rucnerica i turizam...

31.08.2013.

Jako me zanima kome se gospođa Rucner odnosno gđa Kalember "popišala" pa su ju u nepunih tjedan dana objesili na stup srama?

Prvo su izašle bombastične vijesti kako se rastaje od vremešnog Kalembera. Jer eto - ne vidih ih se zajedno na društvenim događanjima. Halo? Zar je za brak potrebno pokazati svoju lijepu njušku, najesti se besplatnih kanape-a i popiti pokoju čašu šampanjca (vjerujte mi - zna biti i jako loših kiseliša koji kakti glume fiine pjenušce)?

Doduše, kao pobožni čitatelj određenih domaćih ženski polu-žutih tiskovina mogu reći da je obično sve istina što se u njima pronađe. Ritale se ili ljutile poneke od naših zvjezda na skučenom hrvatskom nebu, no prije ili kasnije ispadne da se dotični/a rastala, razjebala pare ili nešto treće...

No da. nut

No, u posljednjih su 24h dnevna glasila objavila puste milijone koje je kakti dotična pozubljala iz blagajne Hrvatske turističke zajednice. Kao prvo moram reći svoje osobno mišljenje o turističkoj zajednici - sve u svemu lagodno žive, mlate pare i obilaze mondena mjesta sve u svrhu dovlačenja gosta u naš krevet. Hm.

Ako je onaj polupismeni (ako netko ne govori niti jedan svjetski jezik, onda ga smatram polupismenim) ministar nazubljao rekordnu turističku sezonu - tko me može uvjeriti da je do naših turističkih djelatnika i famozne reklame zaslužan što smo obasuti kruzerima i djecom s ruksacima što obilaze tehno festivale i onu famoznu Ibizu na otoku Pagu. Halo?

Kad smo već kod turizma - koji qu moramo svake godine mijenjati krilaticu za poziv na naše more? Da svaki put nečija tuđa žena dobije pare kao nagradu za najbolje smišljeni slogan?

Da se vratimo na Rucnericu i bivšeg šefa HTZ - onog majušnog Gospara (vjerujte mi - u čovjeku nema više od 167 cm, skoro ga jednom pregazila na aerodromu).

Statistika je jebena stvar. Možeš ju koristiti kako ti drago, a opet nećeš pogriješiti ili nekog obmanuti. Barem ne slučajno.

Ako zbrojimo puste godine, puste kilometre i avionske karte (za dotičnu gospođu i njezinovo violočelo - dvije karte - kako je na više mjesta spomenuto u tekstovima) i puste koncerte - ispada da je žena milijunaš.

S druge pak strane, da se netko potrudio i sve izračunao po jednom nastupu/koncertu, pa bez pedeve-a, računica bi sigurno bila neka smiješna. No, ovako bolje zvuči...

Ne velim da promocije ne treba biti. O tome da li je ulaganje u jednu jedinu osobu bilo pogrešno ili ne - stvarno ne znam.

Ženu sam u jednoj prigodi (prošle godine) čula uživo i ne mogu reći da od sebe nije stvorila brand. I to kakav! Doduše, ispada da sam taj brand ja i svi vi porezni obveznici platili. No, isto tako se moglo desiti da to tako i ne ispadne, pa bi lova bila bačena u vjetar...

Ne zaboravimo, naš turistički spot (s gorespomenutom gospođom kako svira općepoznatu stvar - barem kulturnom svijetu, ako već ne Kerumu i inima) je dobio nagradu kao najbolji što ni jednom prije uspjelo. Drugo, nitko se nije palio na gole guze (kao u onom spotu od prije par godina) - da li je previše šovinistički ili ne....

I za kraj - ako ne platiš - obično nema kvalitete. I točka.

<< Arhiva >>