Opet sex... u tragovima

29.08.2013.

Upravo se vratih s Špancirfesta. Prijašnjih godina bilo je tu šetanja, kupovanja slika, večera uz svijeće.... ehhh... thumbup

Sad je došla recesija, pa smo sami u tišini prošetali (još po danu), popili pivu - dvije, hot-dog i bilo je dobro. Ne mogu reći da nije. yes

No, to nije tema ovog posta. Tema je opet sex. nut

Uglavnom, u jednom od kafića, onako malo sa strane, pa u dvorištu sjedili smo na onim visokim barskim stolicama. Pijuckali pivce, pričali... kako to već ide. Doduše, kako je Guzdu ufatila neka boljka u križima, tako se kao neka bakica omotao svojom vestom za kasnije, no ne mogu reći da je izgledao tako loše i tako luzerski. O ne ne... kiss

I tako ode Guzda na tojlet, a u prolazu se konobar malo sagne na moje uvce i počne šaptati "Oprostite, smijem li Vam nešto reći? Možemo li jednom izaći van na piće?" naughty

Kako je istovremeno dolazio Guzda, ovaj dotični odlazio s tacnom punom pića, tako sam ja u cer od uha do uha. Halo? lud

Što hoću reći? Trudim se ja srediti (zapravo sam bila u odjeći u kojoj sam otišla na posao jer me Guzda pokupio usput i krenusmo dalje do Varaždina, no nije to ništa posebno) ali uglavnom za sebe, a ne za druge. Tu i tamo si uljepšam dan s nekim dobrim komadom odjeće (nešt ti majicu ili vesticu za par stotina kuna). Voljela bih izgledati ljepše (mršavije), no godine su tu, ne može se to sakriti. Ali kad ti se ovako - s neba pa u rebra - desi ulet, hm.... osjećaš se malo zujo.

Sve je to meni čudno. Nije mi nikad namjera nekog privlačiti i na otvoren način nešto nuditi. Niti to radim. A kamoli pristajati na isto. Tako da se svaki put začudim kao Crvenkapica.

Kad bolje razmislim - da li sam opet bila francuska sobarica? Možda je to uobičajena svakodnevna pojava. Da čujem vas??

<< Arhiva >>