Abortus i poljoprivrednici u istom postu!

15.08.2013.

Ide mi više toga na živce! Opako!

Prvo - faking politički govori za svetim stolom!

Kao prvo - ja sam odgojena i pokušavam se držati postulata katoličke vjere. No, opako i debelo me vrijeđa kad mi s oltara propovjedaju politiku! Nema tog vjeroučitelja, kapelana, župnika, biskupa i kardinala koji bi me trebali s oltara instruirati što ću i kako ću živjeti i razmišljati u političkom smislu. Ne, to me vrijeđa. blabla

Tako i ova priča o pobačajima. Naravno da medicinsko osoblje ima pravo na svoja vjerska uvjerenja. No, to moraju na vrijeme i eksplicitno dati do znanja svojim pacjentima. A ne u neko vrijeme "pet do dvanaest" prozivati se na svoja uvjerenja da su oni ti koji biraju da li će netko pod nož ili ne. Ili pod pilulu. Ili whatever... no

Tako je naš mlađahan kapelan (valjda im je to danas bio naređeni laitmotiv propovjedi), crkvi punoj bakica pokušao objasniti zašto nije dobro napraviti abortus. Ma molim vas... nono

Drugo, ne i manje ozbiljno: zanima me da li je i jedan poljoprivednik koji dobiva državnu potporu platio i kune poreza na svoj dohodak?

Ide mi na živce što svake godine naletim na faking zatvorene ceste (molim vas - koliko bi minuta policija nama dala da se kao grupa građana organiziramo u prosvjed i prekinemo promet neke od županijskih cesta??).

Tako sam jučer bauljala preko nekih kukuruzišta kako bih stigla do svog željenog cilja.

Naravno, govorimo o lokaciji oko Virovitice. Tek sam naknadno pročitala, nakon što sam se istim putem uspjela vratiti (naravno da nam policija nije bila od neke velike pomoći, osim što su bili izrazito ljubazni sretan) do civilizacije i faking Europe da je baš to mjesto bila ključna lokacija prosvjednika.

Lijepo je to Guzda komentirao - a da si malo pečenika uberemo za đaba - tako i tako je gazda njive tamo negdje na glavnoj cesti i zbog njega se maltretiramo po vukojebini. .

Anyway, zanima me ova i ona bivša i ona prije toga vlada koji qu radi s faking poljoprivednom i istim problemima?

Em dobivaju poticaje (ovisno o vlasništvu površine, a ne kili prodanog proizvoda!), em dobivaju jeftinije gorivo (famozni plavi diesel), em ne plaćaju ništa, em nas zajebavaju barem jednom godišnje. Gdje je tu Linić?

Sad bih tu malo psovala državu, no navodno me to može strpati u pržun. A pošto ne mislim napisati knjigu o zatvoru, svoje akademske ambicije dovela sam do vrhunca, vrijeme je da na vrijeme stanem.

I koliko god smo svi protiv Linića, osobno odobravam zatvaranja privatnih hotela koji su dužni državi više od pola milijuna kuna kao i poznatih noćnih klubova. Nek se jebu i plate konačno barem približno pošteno.

Eto. Da sad vidim vas!

I ne - nisam u PMS-u. lud

<< Arhiva >>