Rođenje uživo....

23.07.2013.

Vrag će ga i ovaj internet...

Čak i ja - kakti razumna žena u najboljim naughty godinama jučera sam stalno virkala po portalima kako bih u živo pratila rođenje budućeg kralja ili kraljice. Na kraju kad mi je dojadilo buljenje, eto, malac se porodio. Mašala. kiss

Nekako već više dana svako jutro provjerama da li se što spektakularno desilo tomom beauty sleep-a. Sve si mislim - bi li uopće spavala ili ne. A znate kako to ide?

Ne da ti vrag mira pa stalno ćiriš na cnn (nekako su mi oni bili najsigurniji), pa i na naše portale...

Ako se dobro sjećam, a tada nam je komp veličine omanjeg prijenosnog frižidera bio u tzv. "dječjoj" sobi te smo s tugom, ali brate mili i sa veelikom znatiželjom pratili kako se gasi svijeća pokojnog pape Ivana Pavla II. S jedne strane tužan doživljaš, s druge besplatna zabava širokih narodnih masa. Hm. no

I biranje novog pape je bilo zabavno. Doduše, kako su crkveni oci dozvolili kameri da ulazi maltene u papin wc, tako je to bilo zabavnije gledati na tv. nego pratiti kao suhoparnu vijest. Uostalom, izabrali su ga tok si rekao keks. A da je trajalo danima... eee.. to bi bilo zabavno pratiti.

Kao što smo gledali i muvanje predsjednika države i primeministra oko onih nekih tanjura i njihovo gugutanje s ostalim pridošlim gostima tokom dopodneva i netom prije ceremonije ulaska u EU. Tko je to gledao?? Doduše, tu sam negdje - čak i ne znajuć - i ja bila vijest jer je bio prijenos iz HNK...

Malo smo se razmazili, zar ne?

Što hoću reći?

Imam osjećaj da se nije ništa izgubilo u eksluzivi kada su vijesti putovale poštanskom kočijom do ovih instant i in situ vijesti kada nam je sve na dlanu i u našoj vlastitoj dnevnoj sobi.

Ahoj. Odo raditi. Danas će biti dosadan dan. nut

<< Arhiva >>