Biserje...

17.04.2013.

Danas sam na velika vrata ušla u "visoku" - he he, sad bi neki rekli modu, no najn - nauku. Ha! thumbup

Održala sam pristupno predavanje na jednom od zavoda Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti kao "ulaznicu" za članstvo u toj našoj najstarijoj instituciji. I po starosti i po prosjeku godišta članova akademika. No, daleko sam ja od najviše akademske titule.. eee... tek ću proći prvu stepenicu. No, step by step... zubo

Em nisam dovoljno stara, em se i tu radi o politici (pa je veća šansa da nakon smrti "našeg" akademika istu titulu naslijedi moj kolega iz uvažene stranke, trenutno u oborbi nut, a ne neko čeljade "s ceste" kao što sam ja). Nooo... šta je tu je.

Za sada je i ova mala stepenica velika čast za Rudarku. hrvatska

Kako se Rudarka pripremila?

Ujutro sam friško oprala kosu (nije da nemam za frizerku, no ona mi uvijek napravi neko starinsko čudo na glavi da mi je muka bang), obukla crnilo (to mi najbolje stoji naughty), uz prljavo roza (Zara) sako i jedva pronašlo biserje sve je izgledalo više manje super. Skoro kao kraljica majka ili pokojna Lady D(i) ili... cerek

Dotično biserje rijetko nosim iz više razloga - biseri su dovoljno veliki da izgledaju lažno (a nisu), drugo, svaki puta kad ih stavim oko vrata (krstitke, svadbe, važna događanja) više od 50% žena oko mene pomisli isto. I odjednom - inflacija biserja. Što lažnih, što pravih što jaako lažnih... rolleyes

Uspjela sam se čak i prošetati centrom Metropole (jer je control freak u meni govorio da moram biti u blizini lokacije barem sat vremena prije) pa se zgrozih nad modnim izričajem koji se u to doba našao u samom središtu grada.

Eee... to nije niti blizu našeg sela, da ne velim čak niti modnih časopisa koje pratim. Prestrašno... nono

Anyway, moji uvaženi kolege, uključujući stare profesore u penziji nisu zaspali, pa smatram da je predavanje uspjelo.

U međuvremenu sam se svađala (preko telefona) s lokalnim distributerom plina jer mi je bez upozorenja htio maknuti brojilo (nešto u vezi vanjskih instalacija koje navodno nisu instalirane prema njihovim kriterijima - e majke ti, ne znam tko mi je dozvolio ponovno priključenje ako ne oni), pa sam dio uspjela preskočiti natežući se u holu Akademije s prizemnim obiteljskim stvarima... blabla

Ma šta da vam velim - kino. Kod Rudarke nikad dosadno nono

<< Arhiva >>