Potop...

04.04.2013.

Nije mi jasna jedna stvar: ako izgradiš kuću tako da kad izađeš u dvorište možeš skoro pa odmah uskočiti u neki pitoreskni rukavac rijeke i kad s terace vlastite kućice gledaš utrku galija ili neku drugu "vodenu" feštu, zašto je onda čudno kad ti tvoj vlastiti podrum tu i tamo potopi poplava? Halo?

Što bi tu država morala učiniti? Kako su dotičnu mrsku tvorevinu spominjali u današnjim dnevnim vijestima.

Moja kuća puno je daleko od lokalnog, trenutno vodenog, parka prirode (koja je inače jedna od retencija većih i manjih vodotokova u mojem kraju), no ja bez obzira na tu činjenicu pratim prognozu, kretanje visine voda u svojem kraju te prohodne i neprohodne ceste i puteve. Prema tome, zbog čega sva ova drama?

Da, određena ulaganja u nasipe i/ili čišćenja i produbljivanja kanala su potrebna. No, nisam sigurna da bi se mještani Metkovića, Opuzena ili nekih manjih mjesta (trenutno u slivu Save i Kupe u prostoru Lonjskog polja - ha kak sam obavještena naughty) složili s činjenicom da im pod prozorom počnu nicati nasipi i zaklanjati pogled na već gore spomenute pitoreskne prizore.

A da je situacija takva kakva je - globalno zatopljenje, velike vrućine, kišurine i snježni nanosi, teško da će nam vremenske prilike (da sad ne spominjemo lokalnu politiku i omraženog Linića no) biti bolje, već mogu biti samo gore.

Shodno tome potrebno se priremiti - znate već onaj vic o hladnoj zimi i Indijancima - e pa - narode navali. zubo

Ako si sam ne pomogneš, teško da će ti država, osiguravajuća kuća (ona reklama me razbjesni čim se sjetim svojih ratova s dotičnima) ili rodbina pomoći.

Ehh... rolleyes

<< Arhiva >>