Reklame oliti promocije proizvoda....

28.05.2012.

Ne razumijem da li su dizajneri (da li se te osobe uopće tako zovu?) reklama retardirani ili misle da smo svi mi koji to gledamo retardirani?

O kej. Shvaćam one totalno iritantne reklame jer na kraju privuku našu pažnju - koliko god bili neurozni (npr. ona faking crna ofca koja me stvarno živcira)...

Pa određeni postotak tih jelte neuroznih ipak malo provjeri da li su istinite tvrdnje - te, ako mu se uklapa u financijsku konstrukciju ipak posegne za tim nešto što se tako iritantno reklamiramo.

Doduše, da se ispravim - moj profesor iz srednje škole (bio živ ili mrtav) "okretao bi se u grobu" na upotrebu riječi "reklamirati" jer ona zapravo znači da tražiš ispravak za svoj pokvareni proizvod, a ono što mi trebamo je riječ "promovirati". Što bi značilo da je onaj famozni "e pe pe" (stariji ga se sjećaju) je zapravo "ekonomsko - propagandni program".

No da se vratimo na "reklame". Zapravo me iživcirala ona sa "mineralima mrtvog mora" - jebate - radi se o običnim kalcitima u bilo kojem obliku (pa bilo to i puder za sakupljanje izlučevina ispod pazuha" ili "mikrokristalne čistoće" - ma dajte najte - a kaj bi pak bilo u dubinama oko 300 do 500 metara (ne dublje, nemojte se zavaravati - možda sam i ove cifre rekla prevelike) nego vodurina.

Znam da se intelekturalci pale na svakakve bedastoće, te kad krene loše oni su u postotku u većem broju od ostale kakti "neobrazovane" raje u konzumaciji raznih tarot - teta, nadriliječnika te čitavanja horoskopa.To stvarno ne znam zašto jer bi oni morali biti stup razuma i širokih (oliti "načitanih") pogleda na svijet. Hm. Prestrašno.

Pokušavam se sjetiti još nekih iritantnih reklama. Reklame za pivo su mi postale bezlične jer su sve na istu foru - tri do četirifrajera love mačke na fore s pivom. Prva reklama mi je bila mrak, ostale jadna kopija... Bljak. Pogotovo ova zadnja sa sličnim glumcima kao u prvo reklami. Još veći bljak.

One od Kraša - e jebate - očito gazda bira što se njemu sviđa.... prestrašno. I još veći bljak...

<< Arhiva >>