Izbori '11 - part I

26.11.2011.

Baš sam loš izborni materijal za obradu. Hm. rolleyes

Nit obilazim štandove s kuhanim vinom i (?) hranom, i tamburašima (na našem seoskom trgu danas nije bilo živih tamburaša, već samo iz zvučnika, buaaa, prevara!!) nit se podmićujem darovima.

A ima tu svega:

- "žutih" papirnatih maramica sa sloganima tipa "pun mi je nos..."
- "crvenih" labello za usnice, ne znam kojeg mirisa,
- ruža, karanfila i ostalog bilja (za prošle izbore mi htjeli uvaliti na izlazu iz Oktogona cijeli buket),
- o jabukama, bananama i ostalom voću - nećemo,
- prepostavljam da "plavi" dijele kao i prije - kišobrane, upaljače, navodno je jako teško doći do famozne plave marame...

U svakom slučaju, raj za penziće. Sjećam se da je i moj otac obilazio takva okupljališta svih mogućih stranaka, dovukao doma hrpetinu kišobrana (kad kiša pada i "suparnički" kišobran je sasvim o kej), farcajga, kemiskih olovaka. A što se najeo....

I nasmijao lokalnim političarima i njihovim nastupima. lud

No, najveća mi je želja vidjeti ono famozno energetsko piće sa kojeg se cerio predsjednički kandinat M. Bandić. E majke ti, tko li mu izmisli propagandni materijal... nut

<< Arhiva >>