Božićne želje...

24.11.2011.

Pošto se danas počelo s božićnim pjesmama na svim radio stanicama, vrijeme je da i Rudarka nešto poželi:

Ovdje se radi o izboru stvari koje mi definitivno NE trebaju, pa su zato i predmet mojih suludih želja (bute mi oprostili, ali je Guzda nekaj prefarbal u kući i počela sam lelujati, te mi se skoro pa priviđaju beli miševi), kad se mašta, nek' se mašta nut:

- na prvom mjestu definitivno iPad - stroj na kojem ne možeš raditi ništa pametno, osim gole zajebancije tipa čitanja novina, facebookanja i gledanja jubitoa naughty
- drugo - jednu finu Furla torbu, onako - onu od 300 - 400 eura, stvarno nešto što mi nije potrebno, ali bi svaki pogled na nju grijao srce u ledenoj zimi smijeh
- treće - iPhone ili tako neko touch čudo s kojeg je teže telefonirati nego s telefonske govornice zujo
- četvrto - jedan dobar parfem, nije da nemam, deseti ili koji već u nizu baš bi mi sjeo zubo
- koloplet knjiga tipa dva metra Agathe Christie, Donne Leon, može i na engleskom (nažalost one moje i dalje smrde i izgledaju pomalo pogoreno) cerek
- sad ćemo se malo i razmahati - može jedan produženi vikend u nekoj wellness oazi sa uplaćenim svim onim divnim masažama, saunama i mackanjima (tko je prošli vikend gledao onaj dobar film sa Queen Latifah gdje se ona kao brčka po Karlovym Varima?) fino

Cipele, čizmice i odjeća nisu predmet poklanjanja, pa o tome neću ovaj put...

Zato, uživajte u maštanju. Niš nas ne košta... thumbup

Kategorija posta: zdravlje & sex

<< Arhiva >>