Slikovnica...

26.10.2011.

Kako čovjeku malo fali da se razveseli.... a bome i da brzo zaboravi zabavu. Hm. rolleyes

Naime, vozikajuć se danas od lokacije do lokacije slušah Antenu (kako lijepo upotrijebljen aorist!).

I onda, nagradna igra - karte za neki koncert + nekoliko slikovnica. Ja se baš popalila na Jinx-e i ekipu, pa ajde - da probamo...

Pripremila sam lijepo ime, prezime i što već traže, no za broj nisam bila sigurna. Naravno da pozivni broj koji sam ukucala nije bio pravi, već tek onaj drugi (u žurbi i vožnji nisam uspjela izbrisati prvi broj). Tako da su moji podaci prvo otišli na neki 88 broj, pa tek onda na onaj od Antene.

I nakon nekoliko semafora, gužve oko Savice, eto - zvoni dotični mobitel. wink

Kad ono - Rudarka dobila slikovnicu! thumbup

Kako imam nećakinju vrtićke dobi, nije da će slikovnica biti bačena u vjetar. Uostalom, imam i backup u jednoj "teti" iz vrtića, pa bi u drugom slučaju vrtić našeg sela malog bio bogatiji za dotičnu slikovnicu. smijeh

Anyway, prvo sam se razveselila kao mala beba, onda sam zaboravila na nagradu. Kako život brzo prolazi.... nono

<< Arhiva >>