Što nikad ne bi nosili....

22.10.2011.

Što nikad ne bih obukla/nosila:

- tigrasti kompletić (uključujući i pripadajuće štikle) a la Alka
- platforme enormnih visina, kao iz zlatnog doba Bebeka (one srebrne mi mam padnu na pamet naughty)
- šešir, pogotovo onaj sa širokim obodom
- šarene krpice s buvljaka - meni to nema dušu, sorry
- košulju od pokojne prababe i slične starinske drangulije
- kombinezon (makar sam to nosila tamo negdje s 15 - 16 kad je bio po drugi put u modi)
- široke sunčane naočale s lažnim briljantima
- DG, Gucci i sl. remenje s velikim logom na pupku
- lažnu torbu s placa gore dotičnih preduzeća
- LV torbu bilo kojeg oblika, čak ni original
- bundu (čak ne zbog neke kakti osvještenosti, inače, vlasnica sam nekoliko naslijeđenih komada koje "čuva" moja prijateljica, nego što to ne volim)
- krzenenu stolu + šubaru

Pretpostavljam da ću se s vremenom sjetiti još ponekih stvari, no za početak eto ovo gore....

<< Arhiva >>