Šeherezada a la Konzum...

21.11.2010.

Voljeli mi Todorića ili ne, gledali mi turske sapunice ili ne (osobno ne gledam, no ne mogu, a ne poznavati glavne likove kad me s njima zasipavaju po dnevnim portalima, ženskim časopisima, televizijskim emisijama... nut), ali ova nova reklama mi je baš super. smijeh

Kao prvo - da li je to bila ideja Ive Todorić ili nekog drugog u njihovom marketingu, no baš je bio puni pogodak dovući glavne likove tj. glumce (kako li se već ono zovu), malo ih prošetati po Metropoli, odvesti u kazalište (Komedija: Jalta, jalta), snimiti reklamicu, nafukat penzionerke i usidjelice da padaju u nesvjest na aerodromu, zalijepljene na izlog dućana u Ivaniću gdje se stvar snimala.... thumbup

Čak i sama reklama simpatična je Pepeljuga pričica, uz dozu humora (padanje u nesvijest), za razliku od onih glupavih i tupastih reklama što me izrazito iritiraju (i ne, namjerno ne kupujem proizvode koji se promoviraju u takvim reklamama)...

Sad još malo osobno: preživjeli smo i obiteljsko (više kumstveno, prijateljsko, susjedsko) okupljanje povodom 18. rođendana prvorođenog, tako da nam je kuća ostala puna kolača, odojka (kojeg nitko više ne želi jesti, pa trenutno sjedim u kuhinji i kuham nešto "na žlicu" njami), alkohola malo manje. Kako bi tulum bio potpun, malo se svratilo i na hitnu po malu pikicu (astma), no sve je sretno završilo...

I zato - šifili! party

<< Arhiva >>