Kratke informacijice...

17.11.2010.

Azo dakle - s ovom sam lijenom guzicom (pogledajte kad je zadnji put napisala post!) KATALONOM jučer "kafenisala". Ako se tako može nazvati rana večerica u kineskom restaču (onaj u Lastovskoj, Zgb.) uz juhicu, spring-rolice i piletinu u umaku od bambusa i kineskih gljiva. fino

I pivo. Nije kinesko (malkice preskupo, a zapravo bljak vodica). zubo

Da nam je bilo dobro - je. Da smo otračale bolje polovice - da. Da je i njezina Nasljednica malo s nama tračala - je. smijeh

Drugo: u dugogodišnjem stažu kao predstavnik Nasljednikovog razreda u Vijeću roditelja naše seoske škole postadoh i predsjednik Vijeća roditelja, pa sam u toj ulozi danas bila na audijenciji kod ravnatelja. No da, malo smo se ozbiljno popričali, malo se čovjek jadao rolleyes (baš me zanima da li je to uobičajeni njegov repertoar), te me zanima kako će ta ljubav dalje trajati. We shall see. naughty

Treće: navodno mi je uplaćen honorar od onog mojeg književnog uradka. Nakon godinu i nešto sitno. Sve se bojim provjeriti. eek

Nakon kratkog druženja s frendicom i spominjanja Venezije (da ne spominjem po čašicu Žlahtine jer ona nije utjecala na daljnji tijek događaja), ulogiranja u hotele u okolici - te nakon računanja da su dva noćenja u dvokrevetnoj sobi za stotinjak eura super povoljna cijena, lijepo si nas dvije bezecirale vikend u Italiji. Hi hi... Bit će luudo. Tamo negdje krajem ožujka. cerek

Mislim da bi to bilo dovoljno za danas. Volim srijedu. I moju omiljenu seriju - "Bones".

<< Arhiva >>