Djeca i alkohol...

14.06.2010.

Vidim da se u ovom trenutku moram posvađati i s dijelom mojeg vjernog čitalačkog (ne-biračkog nut) blogerskog tijela.

Ajmo malo razglabati o djeci i alkoholu. Možemo proširiti i na cigarete i drogu. Možda je ovo post za neku drugu stranicu, ne ipak ću ga ostaviti ovdje jer predstavlja moje osobne stavove.

Kao prvo - nije isto kada govorimo o 13-14-15 godišnjacima koji bi i prema zakonu i prema osnovama odgoja MORALI biti doma u vlastitom krevetu, da ne velimo u obiteljskom gnijezdu na oku vlastitih roditelja najkasnije u 23:00. Strogo BEZ alkohola, cigareta ili nedojbože nečeg još gorega. no

S 16 godina dotični maloljetnici smiju ostati "vani" duže od 23:00. Tu je stvar na roditelji kontroliraju (koliko to mogu) da se dotični - jebiga, ne znaš da li su gore curice ili dječaci - ne opijaju, propuše ili nedajbože nadrogiraju. Da li je to uspješno ili ne - sjetite se samo svojeg vlastitog odrastanja... nut

Ma, ja sam vam totalno čudna osoba koja se prvi puta pošteno napila s nekih 25 i više (kad sam debelo radila), nikad nisam povraćala, nisam... ma znate već svašta o meni naughty pa nema smisla ponavljati - tako da su mi neke stvari pomalo strane. Guzda je pak dijete ulice kojeg je sport spasio od onih nekih najgorih stvari u životu. Tako da ima iskustva (nikad nije otvoreno priznao, a ja kao prava supruga nikad ne inzistiram na onom "before me" zubo) i mogao bi neke devijantne stvari prepoznati. S druge strane, on je mišljenja da se neke stvari moraju probati u takvom intenzitetu da ti se zgade za cijeli život (njemu se i s 45 diže želudac na miris rakije i ostale žestice, uspomene na djetinstvo rolleyes).

I sad se vraćamo na teenager-e kojima nedostaje nekoliko mjeseci do punoljetnosti.

Pametni nisu. Glupi nisu. Da neki samo probaju, da neki opako konzumiraju alkohol, da neki prave malu djecu... lud to svi znamo.

Naravno da je tu i Nasljednik. Izbezumi se kad ugleda 5-litarsko pakiranje vina, te sanja proslavu svojeg 18 rođendana u moru vina i piva... headbang

Nemam ja tu nekih iluzija da mi je dijete "med i mlijeko". S druge strane "pilamo" ga oko nekih stvari tako da doma nije stigao mrtav - pijan (ako izuzmemo onu epizodu s "votka-cola" prije više od godinu dana, no mislim da od onda ni ne pomišlja na žesticu) i da tu ima i naše zasluge kao roditelja.

I još nešto - ne zaboravite da život u maloj seoskoj ili malogradskoj sredini ima i svojih prednosti: osim što te pozna teta u dućanu, tako si išao u vrtić / školu / sportsku aktivnost i s lokalnim policajcem i tetom učiteljicom, tako da su i djeca manje iskvarena na način da im je vrhunac zabave alkohol. Za razliku od Metropola gdje ima i puno više droge, sexa, silovanja, premlaćivanja... mad

A da se vratimo na one od 17 i sitno: pravno gledano - na slijedećim izborima (ako ih/ga majka naćera na biračko mjesto) i njihov glas se pribraja masi.... hrvatska

<< Arhiva >>