Matura i sve oko ispita za upis na faks(ove)...

01.06.2010.

Svašta mi se mota po glavi... naughty

Prvo o maturi:
Osim što sam jučer bila na Vijeću roditelja pa nas je ravnatelj naše seoske Tehničke škole osobno (koju pohađa naš Nasljednik) izvjestio nešto sitno i o maturi.

I još manje o izboru udžbenika (jer mi kao Vijeće imamo pravo komentirati, ali oni kao škola ne moraju usvojiti naše mišljenje, pa je on preskočio formalnosti da nas o tome RANIJE obavijesti, nedajbože pošalje (mail-om?) dokumentaciju - no da - grrr... burninmad - no, ne vjerujte onima koji vele da mu nisam baš ništa odgovorila na temu blabla)...

Anyway, po našem ravnatelju - osim što je više od 90% učenika četverogodišnjih i trogodišnjih zanimanja završava ovu školsku godinu, ovi prvi usput - polažu i maturu. I tu je stao s pričom. Više, manje..

No da...

Mislim da je glupo komentirati da uber učenici eminentnih gimnazija u ovoj Lijepoj našoj izjavljuju kako je njima matura peace of cake (da ne bum prosta), ali, sigurna sam da je ostatku normalnog srednješkolskog svijeta sasvim dovoljno teška...

Što je i u redu. zujo

Ja sam od onih prvih. Doduše, u moje vrijeme se nije zvala gimnazija već drugačije, no program, profesori i razina znanja što se tražila bila je na tom istom visokom nivou.

Da li sam upisala onu famoznu medicinu kako sam se sprda su posljednjih 30 dana prije upisa? Neee... No, bila sam ravno 9 ispod liste (koja se nije pomaknula ni mrc, ali je istovremeno tadašnja Prva klizačica - Sandra Dubravčić bila treća na listi, a u vrijeme upisa je baš bila na nekom natjecanju i bez obzira što je sada žena doktor nauka ne mogu to zaboraviti) što je izazvalo lagani slom živaca u Kraljice Majke, da ne velim da je jadni Stari trpio naše izljeve emocija još neko vrijeme (svađale se ko' Cigani, ako se Cigani uopće svađaju, bolje bi bilo reći - kao naši političari u Saboru - nut).

Anyway, nakon svega toga sam upisala drugi faks (na nagovor Starog koji je rekao neka slijedeće godine probam ponovno na medicinu što meni - nakon što sam otkrila blagodati "muškog" fakulteta nije palo na pamet. Možda je s tim i računao. Moj Stari! kiss) u kojem sam sada i ja faca. Hi hi... cerek

Skrenuh s teme - htjela sam još nešto napisati: neke moje veze po raznim fakultetima (a nisu čistačice i pomoćno osoblje po raznim laboratorijima - no, i njih pozdravljam - wave) kleo se početkom ove školske godine (tamo u jesen) kako nema šanse da i fakulteti ponovno uvedu razna testiranja jer eto - matura je mrakača...

A kad tamo - mauna...

Mene zanima samo jedno: osim što je uvijek bilo na raznim akademijama prijemni iz određene umjetnosti - doduše, ako ti je tata bio glumac ili akademski slikar - brže si uskočio unutra - kao što je likovna umjetnost, gluma ili muzička akademija i to je u redu. Nema smisla da netko tko nema sluha krene na muzičku akademiju. Ili??? rolleyes

No, da li su i prije na stomatologiji imali ispit iz - sad zaboravih kako se to službeno zove - no, uglavnom - bodu neke čavle po šperploči i sl. pizdarije - neke motoričke provjere. A ima toga još i po drugim fakultetima... no

I slične umotvorine raznih fakulteta što skupljaju pare od jadnih roditelja.... ehhh.... burninmad

<< Arhiva >>