Uniforma...

15.04.2010.

Već sam pričala o kodeksu ponašanja na poslu, što ujedno znači između ostalog i kodeks oblačenja. U nekim je to poduzećima u pisanom obliku, pa pretpostavljam da se ljudi toga i pridržavaju htjeli to ili ne. No, u onima gdje to nije strogo određeno možemo svašta vidjeti... bang

Nećemo sad o majicama na bretele, ogoljenim pupkom ili nekim izlizanim trapericama ili minjacima do rolleyes, jelte..

Danas je pokraj mene prošla kolegica (u našem centralnom uredu u Zagrebu) u onoj nekoj lepršavoj polu-prozirnoj haljinici (debelo iznad koljena). Osim što kolegica baš i nema nekih manekenskih proporcija (godina oko 35), što čak ovdje nije važno, već je prozirna ljetna haljina obučena kao odjeća za uredski posao definitivno nešto što smatram vulgarnim. Mogu samo pretpostaviti kako je to izgledalo kad je žena sjela. nut

Na mojem je pak sastanku gospođa u ranim 50-ima u trenutku kad je sjela ogolila je noge do debelo iznad koljena (da sad ne velim nešto drugo) jer se njezin haljetak (neko svileno čudo), koji je prekrasno izgledao kad je stajala i održala svoju prezentaciju (u kombinaciji sa laganom vesticom i nekim dugačkim đinđama) podigao skoro pa do gaća. Hmm...

Moguće da je stvar u redu kad dotična sjedi za svojim radnim stolom, pa se ne vidi dokle se podigne odjeća. No, pošto smo svi skupa bili zarobljeni u sali za sastanke, tako smo se nakon višesatnog sastančenja počeli i gnijezditi i odvajati stolce od stola kako bi nam bilo ugodnije.

Nije da sad ja ne volim nositi minjake. Ili jeans - pogotovo suknje - one uske i relativno kratke, bez obzira na moje godine (no moja konstitucija dozvoljava neka takva iživljavanja do određenih granica), no ne oblačim se tako kad idem na sastanke ili neka druga službena okupljanja. Ponekad čak skoknem i na frizuricu, ako sam baš onako posebno raspoložena (doduše, ova secesija ubila i želju da trošim na takav luksuz tj. moj novčanik je ubio te želje cry)...

O muškima neću. Ima ih koji hodaju u odjelima, ima ih koji kao da su došli s kopanja vinograda...

Da čujem što se od vas očekuje na poslu? Jel hodate goli ili obučeni??? eek

<< Arhiva >>