Komentari...

20.01.2010.

Žao mi je - Jasmin ili što li je već pisalo kao potpis - no neću više dozvoliti (to uključuje i tebe sretan) bilo kakva prepucavanja direktno na mojem blogu.

Prihvaćam tuđa mišljenja, ali ne na način da se netko direktno obraća nekom drugom (osim ako to nije u pozitivnom smislu) diskriminirajući njegov spol, dob, običaje, ljubavi i ostalo. Točka.

Ne, neću isključiti anonimce jer nema smisla da i drugi - koji ne žele otvarati svoj blog - budu zakinuti za mogućnost komentiranja.

Voila.

Malo pojašnjenja: Izbrisala sam komentar koji je (opet) napadao jednu našu - nekima dragu, nekima ne, no anyway poznatu blogericu, a ne mene. (jebe se meni što netko misli da sam stara i glupa baba koja se odvratno ošišala nut) I uopće ne znam zašto se ispričavam. Jebite se svi. cerek

<< Arhiva >>