Te-ve program....

06.01.2010.

Kao što se u ovoj Lijepoj našoj političari ponašaju kao da smo mi tu zbog njih, a ne obrnuto, tako i naša javna državna televizija, koju svi plaćamo - htjeli to ili ne (neki i više puta odjedanput headbang) ponaša se kao da smo mi siročići koji ih moraju gledati.

Pa nas onda filaju prastarim filmovima, groznim novogodišnjim programom, vođenjem emisija tipa Hloverka (em se cereka, em ona vodi konverzaciju svojim komentarima, hihoće se, grozno obućena...), ne-javljanjima na vrijeme (npr. Kosoričinu pressicu nekidan), hihotanja meterologa.... no

Ako se sjećate, prije par godina bila je frka oko plaće ravnatelja HRT-a (ne sjećam se koja je osoba bila u igri). Pa su spominjali Todorićevu plaću - što je nonsense - jer je Todorić privatnik koji sebi ili svojem menageru - direktoru može dati koliko god hoće visoku plaću (čak dapače - što veća to bolja jer više od pola mora se uplatiti državi za poreze!), za razliku od ravnatelja HRT (kao i svi oni ostali direktori - HEP-a, HŽ-a, HP-a i ostalih državnih poduzeća koji se direktno nalaze na tzv. "državnim jaslama") kojeg mi osobno plaćamo.

A program je - osim ovih direktnih jutarnjih i popodnevnih "life" emisija - više-manje koma. Uključujući dnevnik kojeg izbjegavam, jer prije pogledam na NovojTV - definitivno su odlično ekipirani, na zanimljiv način prikažu sve važno tokom dana, a sve to na objektivan način! Mislim da je njihova ekipa dobila i nagradu prošle godine za informativni program!

Osim možda sportske ekipe - koja tu i tamo kuburi sa lovom, pa im neke važne događaje - svjetska i ostala prvenstva otme netko od ovih "privatnih" televizija.

No da, zapravo me ljuti što sam film "Julie & Julia" zapela na 60:00 min - ne ide dalje, ni mrc. Grrr...

A govori se i o blogu! Tj. glavni lik piše blog o svojem kuhanju po receptima slavne Julie Child, prve kuharice koje ja "izmislila" kuharske TV emisije davnih '60, naravno u Americi.

Kad se samo sjetim kako sam i ja u startu pisala samo za sebe i onih par što su svraćali ovamo (jer sam ih komentirala), a obitelj i prijatelji nisu i još uvijek ne znaju ništa o mojoj blogerskoj slavi wave...

A vid' me sad! cerek

<< Arhiva >>