Jedan opaki post o badićima!

27.05.2009.

Ehh...

Danas tražih novi badić. headbang

Inače, ovih prošlih nekoliko godina kupovala sam badić krajem 7 mjeseca (na rasprodajama) i to isključivo u Skiny-u. Zašto? Badići su dobri, kvalitetni. Prodaju se odvojeno - gornji i donji dio, a u pola cijene sam znala ubosti i do dva gornja (ili donja) dijela sa jednom ovim drugim.

Ove godine mi se ne sviđa njihov izbor novih modela. Doduše, ni prošlogodišnja linija mi se nije dopala, pa sam zapravo prošle godine kupila one od pretprošle... rolleyes

Što zapravo tražim kod badića?

Osim što me ne zanimaju oni od 500 i više kuna jer mislim da je to dovoljno potrošna roba (nosili - nenosili odu one gumice u qu čak i u ormaru, jebiga, i badići imaju rok trajanja) da ne dam previše novaca za nešto u čemu ću sjediti na kamenu bez grižnje savjesti da će se ofucati pozadina, evo što bi jedan dobar badić morao imati:

- kvalitetan materijal tako da kad uđeš u more (i naravno izađeš, sooner or later) i smočiš se da dotična krpa ne bude (ružno) prozirna. Vidjela sam dovoljno jeftinih kineskih i inih badića u kojima su ljudi izgledali kao da su goli.

- dovoljno "čvrstoće" tipa kopčica koja drži grudnjak i gaćice koje se ne raspadaju i razvezuju samo na pogled, nedajbože skakanje u more

- dovoljno moderan štih, ali bez previše đinđi, perlica i pizdaricija koji mogu žuljati tokom nošenja

- ne bijeli, ne crni, ne jednodjelni "babski" ili sportski (ovi drugi su za bazene)...

A što sam našla? Neke minijaturne krpice sa špagicama koje se vežu gore, dolje, lijevo, desno. Ne znaš ni što gdje treba povezati da ti, bez disanja stoji u kabini, a ne na prepunoj plaži..

Ima još jedna kvaka. Ja sam osoba koja nosi konfekcijski broj 36/38 (uključujući sitnu dvojkicu), znači teoretski bi morala ući u skoro svaki model. To što se moja pozadina, sa presjedenih 40-ak i nešto godina malo otromboljila, namreškala, ponaranđastila - nije toliko važno za ovu priču, osim što nisam pronašla ništa pošteno što bi jedna žena obukla. Ako ne želi da joj se vide dlake (čak i one uređene) kako vire iz - cerek jelte..

O svim curama, mladima i malo manje mladima koji nose mrvicu veći broj od anoreksičnih Pišekice i Pavičićke (zvane Yo) - čitaj br. 40 i više, da ne spominjem broj grudnjaka trojka i veći - stvarno mi nije jasno gdje mogu potražiti nešto moderno, mladenački, a da na njima ne stoji kao eurovizijski dopčnjaci onim pevaljkama na posljednjem Eurosongu. burninmad

U cijeloj priči ima još nešto - onih par klasičnih jednobojnih relativno dobrih badića koje sam jedva našla uopće više nema u nijednom broju - npr. u Marks&Spencer-om.

Ma sranje. Grr...

<< Arhiva >>