Par kratkih (nije haiku).... + update

17.03.2009.

Ne može se reći da dan nije obećavajući....

Sunčano jutro, čistih oštrih linija... smokin

Obukla sam crvenu majicu. Uz novi crveni ruž - mrak. Remember lipstic index? smijeh

Navečer ćemo nešto zeleno. Uz irsko pivo. Ili žuju. Nema veze. Glavno da je tekuće. I u dobrom društvu.. naughty

Danas će pasti odluka za Rim. Nekako mi se frendica nećka (zbog novaca, ispada da je ovako skuplje nego turistički preko agencije). Ne vjeruje mojim organizacijskim sposobnostima. Ehh.. rolleyes

Danas bi tati bio 70-i neki rođendan. Bok tata... cry


Update: Dvije stvari: dvije svjećice - srce svijetle na Mirogoju. sretan
Drugo: Moja "besplatna" karta bi me/će me koštati oko 900 kuna!! I sad vi recite da je to super. Još ne znam što ću.... bang

<< Arhiva >>