Komorno....

02.12.2008.

Nakon što su nam ukinuli sve naše moguće domjenke, seoske zabave, Šveđanke, folkloraše, tamburaše i tu i tamo neke klape (koji su mi totalno bljak - usred kontinenta "a capella" - koliko ono duplih slova zapravo treba pisati - upucavati se nekom diši Dalmošu), naravno i poklone...

Ipak ćemo imati jednu malu fešticu. Komornu. Pošto su nam i muziku ukinuli.

Uglavnom - pretpostavljam da će se izredati nekoliko izaslanika (baš me zanima što će nam mudrog poručiti u ova teška vremena, kad je naša firma zapravo jaako dobro poslovala i jebemu, ne znam zbog čega onda mi ne bi mogli dobiti neku sitnicu?), malo ćemo se nastojećki najesti, neki će se onda oblijati, a mi svi ostali pobjeći....

Ovaj cijeli uvod je zapravo vezan uz nešto sasvim žensko: što ću obući??

Znam, znam, crno se fura. No, u faking crnom odjelcu sam već cijelu jesen. No, we'll see...

I da - gore spomenute Šveđanke su tzv. švedski stol, koji naši šefovi kuhinje ne shvaćaju ozbiljno, pa se svi borimo sa veelikim komadima hrane koje bi morali utrpati u usta bez korištenja noža (što je uostalom i nemoguće nastojećki).... nut

<< Arhiva >>